هتل عمر هالیدی ریزورت کوش آداسی

کوش آداسی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل عمر هالیدی ریزورت کوش آداسی (Omer Holiday Resort)، به اندازه ی 1 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 4 ستاره در فضایی آرامش بخش در کوش آداسی واقع شده است. هتل عمر هالیدی ریزورت شامل یک ساحل خصوصی و 2 رستوران با چشم انداز دریا می شود. یک حمام ترکی، یک سونا و اتاق های مجهز به تهویه هوا ی مطبوع و تلویزیون، شماری از تسهیلات هتل هستند. یک استخر بزرگ به همراه سرسره، سایه بان، تخت های حمام آفتاب و کوسن، در هتل عمر هالیدی ریزورت قرار گرفته اند.

اتاق های هتل عمر هالیدی ریزورت با رنگ های ملایم تزئین شده اند و سرویس بهداشتی خصوصی مرمرین داخل آن ها مجهز به سشوار است. یک بالکن یا پاسیو در تمامی اتاق ها قرار دارد و برخی از اتاق ها شامل یک جکوزی می شوند.

رستوران مارین (Marine Restaurant) و رستوران سفارشیِ یِلکِن (Yelken Restaurant)، ماهی، غذا های ایتالیایی و مکزیکی سرو می کنند. مهمانان هتل عمر هالیدی ریزورت می توانند از صرف نوشیدنی یا میانوعده در کافه های استخر و ساحل لذت ببرند. کافه اتومن (The Ottoman Café) نیز نوشیدنی سرو می کند. غذا های سبک، نوشیدنی، کلوچه و انواع میانوعده در تمام طول روز در هتل عمر هالیدی ریزورت سرو می شوند.

مهمانان هتل عمر هالیدی ریزورت می توانند به بدنسازی هتل سری بزنند یا تنیس بازی کنند. تیم سرگرمی هتل انواع نمایش های روزانه و شبانه را برای مهمانان آماده کرده است. همچنین یک کافه ی شبانه نیز در هتل عمر هالیدی ریزورت قرار دارد. می توانید روز خود را در ساحل، که به سایه بان، تخت های حمام آفتاب و کوسن مجهز است، بگذرانید. هتل عمر هالیدی ریزورت برای رفاه شما در ساحل حوله ارائه می دهد. لوازم بازی های بسکتبال و والیبال ساحلی در مجموعه ی هتل موجود هستند. پرسنل خونگرم مینی کلوب فرزندان شما را با بازی ها و فعالیت های متنوع سرگرم خواهند کرد. یک زمین بازی در مجموعه ی هتل عمر هالیدی ریزورت قرار گرفته است.

می توانید با انجام رزرو از حمام ترکی و سونا ی هتل عمر هالیدی ریزورت استفاده کنید. انواع خدمات زیبایی و ماساژ درمانی در صورت درخواست و پرداخت اضافه بها ارائه می شوند.

مرکز کوش آداسی به اندازه ی 5 کیلومتر و شهر باستانی افسوس (Ephesus Ancient City) به اندازه ی 26 کیلومتر، پاموکاله (Pamukkale) با مناظر زیبا به اندازه ی 189 کیلومتر از هتل فاصله دارند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در 80 کیلومتری و فرودگاه میلاس بدروم در 119 کیلومتری هتل عمر هالیدی ریزورت واقع شده اند. پارکینگ رایگان در مجموعه ی هتل موجود است.

 

سرگرمی در هتل عمر هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل عمر هالیدی ریزورت برنامه های متنوعی را برای لذت بخش تر کردن هرچه بیشتر تعطیلات شما تدارک دیده است. سرگرمی های روزانه و شبانه شامل بازی های متنوع، مسابقات، تورنمنت ها، نمایش های موزیکال، بازی های استخری، ایروبیک، نمایش های شبانه، آمفی تئاتر و کافه ی شبانه انتظار شما را می کشند. مهمانان 4 الی 12 ساله ی هتل عمر هالیدی ریزورت می توانند تحت نظارت پرسنل حرفه ای مینی کلوب، اوقات خوشی را سپری کنند. سالن بازی شامل بیلیارد، هاکی فضایی، فوتبال دستی، پلی استیشن، ایکس باکس، بازی های کامپیوتری و کافه ی اینترنت می شود. می توانید در استخر و استخر کودکان هتل عمر هالیدی ریزورت، به همراه خانواده ی خود آب تنی کنید یا سرسره های آبی را امتحان کنید. هتل عمر هالیدی ریزورت برای علاقه مندان به ورزش فعالیت هایی مانند بسکتبال، والیبال، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، تنیس، تنیس روی میز و ورزش های آبی را ارائه می دهد. در کنج کتابخوانی به استراحت و مطالعه بپردازید.

ورزش های آبی ارائه شده در هتل عمر هالیدی ریزورت عبارتند از قایق موزی، جت اسکی، اسکی روی آب، کایت بوردینگ، رینگو، پاراسیلینگ و غیره.

 

غذا خوری در هتل عمر هالیدی ریزورت کوش آداسی

رستوران مارین رستوران اصلی هتل عمر هالیدی ریزورت است و غذا های ترکی و بین المللی را در چشم اندازی بی نظیر از دریا ارائه می دهد. هنگام تماشا ی غروب زیبا ی خورشید، ماهی، غذا های ایتالیایی و غذا های مکزیکی بی نظیر رستوران سفارشی یلکن را امتحان کنید. کافه ی لابی در طول روز کوکتل های گوارا و انواع نوشیدنی و قهوه را سرو می کند. می توانید قبل از صرف شام در تراس لابی پیش غذا میل نمایید. برای استراحت و صرف چای سنتی، قهوه ی ترک و تنقلات سبک، بعد از ظهر خود را در کافه اتومن بگذرانید. علاوه بر این، می توانید در کافه های استخر، ساحل و کافه اسنک، از صرف نوشیدنی و میانوعده لذت ببرید.

 

تعداد اتاق ها: 226

محبوب ترین امکانات هتل:

حمل و نقل فرودگاهی / اینترنت بی سیم رایگان / اتاق های خانوادگی / پارکینگ رایگان / بدنسازی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / ساحل خصوصی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Club Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Family Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Room Dublex

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Superior Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوش آداسی

 
© 2018 , All Right Reserved