هتل شانگری لا البندر مسقط

مسقط
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل شانگری لا البندر مسقط (shangri la barr al jissah resort and spa)، در میان کوه های ناهموار و آب های زلال خلیج عمان واقع شده است. این فضا از 2 هتل تشکیل شده، ال بندر و الوحا. تمامی مهمان ها می توانند از خدمات هر 2 هتل استفاده کنند. مهمان ها دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم دارند.

با حداقل ابعاد اتاق 32 مترمربعی در هتل الوحا، این هتل مقصد مناسب خانواده ها می باشد. مهمان ها می توانند از بالکن یا پاسیو با منظره رو به دریا یا استخر استفاده کنند.

با حداقل ابعاد اتاق 38 مترمربعی در البندر، اتاق ها دارای بالکن یا تراس با منظره رو به باغ، دریا یا استخر هستند.

مهمان ها می توانند از 19 کافه و رستوران در سرتاسر مجموعه استفاده کنند. 7 رستوران اصلی، 2 غذاخوری تمام روز، 2 کافه ی استخر، 2 کافه لابی و 6 کافه در هتل موجود هستند. رستوران بیت البحر (Bait Al Bahr) غذاهای دریایی با منظره رو به دریا سرو می کند. همچنین مهمان ها به 2 رستوران شهرزاد و سلطانه در هتل شانگری لا الحسن در مجاورت هتل دسترسی دارند.

این هتل دارایساحل 500 متری، 6 استخر شنا دارای نجات‌غریق و 550 متر رودخانه که میان استخر اصلی این 2 هتل در جریان است، می باشد. ورزش های آبی هیجان انگیز از قبیل جت پکینگ، اسکی روی آب، قایقرانی و بسیاری ورزش های دیگر در این هتل ارائه می شوند. مرکز آبگرم چای (CHI) برخی از بزرگترین و لوکس ترین سوئیت و ویلاهای آبگرم در عمان را ارائه می دهد. این هتل اکوتوریسم برنامه ای در خصوص حفاظت از لاکپشتان دارد، به طوری که از لاکپشت هایی که تازه از تخم خارج شده اند مراقبت می کند.

فرودگاه بین المللی مسقط به اندازه 45 دقیقه سواری و مرکز خرید سیتی سنتر مسقط 25 دقیقه با هتل فاصله دارند. شما می توانید برای بازدید از جاذبه های تاریخی، سافاری در صحرا و گشت و گذار با قایق هماهنگی انجام دهید.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

deluxe room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مسقط

 
© 2018 , All Right Reserved