هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول

استانبول - تکسیم
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول (CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul)، در قلب شهر واقع شده و تنها 150 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل 5 ستاره دارا ی طراحی داخلی شیک بوده و مجهز به دو استخر و مرکز آبگرمی وسیع با مساحت 8500 متر مربع می باشد. مهمانان می توانند از سونا، حمام ترکی، سونا ی بخار و تسهیلات ماساژ هتل بهره ببرند.

اتاق های لوکس هتل سی وی کی پارک بسفروس شامل یک تلویزیون LCD، اینترنت بی سیم رایگان و کتری برقی به همراه لوازم رایگان آماده سازی چای و قهوه می باشند. در برخی از اتاق ها جکوزی وجود دارد. سوئیت های جانبی و تراس دارا ی سرویس پیشخدمت هستند. سوئیت های سی وی کی پارک پرستیژ داخل عمارتی لوکس در مجاورت ساختمان اصلی قرار گرفته اند و مجهز به آشپزخانه ی مجزا و فضا های خصوصی غذا خوری و نشیمن می باشند. آپارتمان های بزرگ و راحت هتل دارای کف کاشی کاری شده و مرمرین هستند و اثاثیه ی چوبی و دکوراسیونی امروزی دارند. تمامی آپارتمان ها مجهز به این موارد می باشند: یخچال، اجاق گاز، کتری، توستر، مایکروویو، دستگاه قهوه، ماشین ظرف شویی، ماشین لباسشویی و خشک کن، لوازم غذا خوری، آشپزخانه ای کامل، لوازم بهداشتی مولتون براون و سیستم اتوماسیون دوست دار محیط زیست.

رستوران گوموشسویو ( اصلی )، صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه کرده و برای وعده های دیگر منو ی سفارشی دارد. شیرینی پزی پارک در لابی واقع شده است و کیک های تازه، کلوچه، ترافل ویژه، آجیل بوداده، انواع شکلات، طعم های مختلف بستنی و دیگر تنقلات را سرو می کند. می توانید هنگام صرف نوشیدنی در کافه ی هزارفن تراس، از چشم انداز تنگه ی بسفر لذت ببرید.

رستوران لوکس ایزاکا کافه ای انحصاری دارد و تراس گسترده اش چشم اندازی وسیع و 240 درجه از تنگه ی بسفر، شاخ طلایی، کاخ توپکاپی، برج دختر، جزایر پرنس، بخش آسیایی و پل بسفر را ارائه می کند.

خیابان استقلال و رستوران ها، کافه ها، فروشگاه ها و گالری های هنری بیشمارش در 400 متری هتل سی وی کی پارک بسفروس قرار دارند. کاخ دلمه باغچه به اندازه ی یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل واقع شده است. فرودگاه آتاتورک با سی وی کی پارک بسفروس 20 کیلومتر فاصله دارد. پارکینگ واقع در مجموعه ی هتل و حمل و نقل فرودگاهی با پرداخت اضافه بها قابل دسترسی هستند.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول

در دنیا ی پرمشغله ی امروزی لازم است که هر فرد زمانی را برای بازیابی انرژی اش صرف کند. برای بیش از پنج هزار سال، درمانگری با آبگرم و ماساژ جهت بازگرداندن سلامتی و شاداب کردن جسم و ذهن مردم استفاده شده است. در مرکز آبگرم، سلامتی و تناسب اندام سی وی کی سَفیرا می توانید به تمامی این مزایا دست یابید. خدمات و تسهیلات مرکز آبگرم هتل سی وی کی پارک بسفروس از این قرارند: ماساژ بالی، ماساژ تایلندی، ماساژ توسط دو نفر، ماساژ آروماتراپی، ماساژ کلاسیک سوئدی، سنگ داغ آتشفشانی، ماساژ ضد استرس، رفلوکسولوژی پا ی بالی، ماساژ شیاتسو، ماساژ سر، ماساژ پشت، ماساژ سلولیت، خدمات درمانی حمام ترکی و حمام سلطان. همچنین می توانید از بدنسازی، استخر ( دارا ی سقف جمع شدنی و قابل استفاده در تمام فصول )، تمرینات گروهی و خصوصی ورزشی استفاده کنید.

 

غذا خوری در هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول

رستوران گوموشسویو: گوموشسویو انواع غذا های بین المللی را سرو می کند: از طعم های تند مراکشی و خوراک های لذیذ غربی گرفته تا طعم های باستانی و رازآلود امپراتوری عثمانی.

کافه رستوران های ایزاکا: رستوران ایزاکا چشم انداز خیره کننده ی شبه جزیره ی تاریخی تا پل بسفر را پوشش می دهد. ایزاکا 4 کانسپت را زیر یک سقف ارائه می دهد: ترکیبی از طعم های متفاوت و لذیذ مدیترانه ای، خاورمیانه ای، خاور دور و کافه ای مشرف به چشم اندازی خیره کننده.

شیرینی پزی پارک: این شیرینی پزی محیطی نوستالژیک داشته و ساعت 5 با همراهی موسیقی زنده ی پیانو، سرویس چای ارائه می دهد. انواع شیرینی ها و تنقلات لذیذ و بی نظیر در این مکان سرو می شوند.

کافه هزار فن تراس: این کافه برای مهمانان هتل سی وی کی پارک بسفروس لحظاتی شاد را رقم زده و با چشم انداز زیبایش از تنگه ی بسفر و منو ی فوق العاده اش، فضا ی تاریخی استانبول را زنده نگاه می دارد.

اگزکیوتیو لاونج: تمامی مهمانانی که در طبقه ی اگزکیوتیو هتل سی وی کی پارک بسفروس اقامت دارند می توانند از مزایا ی اگزکیوتیو لاونج به صورت رایگان بهره ببرند.

پرستیژ اگزکیوتیو لاونج: این کافه که در ورودی هتل سی وی کی پارک بسفروس واقع شده مکانی ویژه است که در تمام طول روز به صورت رایگان صبحانه، میانوعده و نوشیدنی سرو می کند. مهمانان عزیز هتل اگر مایل باشند می توانند کل روز خود را در این بخش بگذرانند.

کافه ویتامین چشمه ی حیات: چشمه ی حیات در نزدیکی مرکز آبگرم هتل - سی وی کی سفیرا - واقع شده و پذیرا ی مهمانانی خواهد بود که قصد دارند پس از ورزش با میانوعده های لذیذ، آبمیوه های تازه و نوشیدنی های سم زدا به تمدد اعصاب بپردازند.

 

تعداد اتاق ها: 453

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / بدنسازی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

SUPERIOR ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUPERIOR ROOM CITY VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUPERIOR ROOM BOSPHORUS VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUX ROOM GARDEN VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE ROOM CITY VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE ROOM BOSPHORUS VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved