هتل سیلاچی ایروان

ایروان
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سیلاچی ایروان Silachi Hotel، در یروان و در فاصله 3 دقیقه ای از ایستگاه مترو آندرانیک واقع شده است. میدان جمهوری و گالری ملی نیز در فاصله 10 دقیقه‌ای هتل واقع شده اند. از امکانات هتل می‌توان به استخر شنا سرپوشیده، سونا و اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی نقاط هتل اشاره کرد.

تمامی اتاق‌های هتل مجهزط به اتاق‌های راحت، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، کف اتاق‌های فرش شده، حمام‌های خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشند. حمام آبگرم در بعضی از اتاق‌ها برای میهمانان فراهم شده است.

رستوران‌های متعددی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل واقع شده اند. میهمانان می‌توانند صبحانه را در رستوران هتل میل کرده و از نوشیدنی های مخصوصی که کافه هتل برای میهمانان سرو می نماید لذت ببرند. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در حال خدمت به میهمانان می‌باشد.

ایستگاه قطار ایروان در 2 کیلومتری و فرودگاه یروان در فاصله 7 کیلومتری از هتل قرار دارند.

رستوران های هتل سیلاچی ایروان

در رستوران این هتل صبحانه‌های دلپذیری برای میهمانان سرو می‌شود، میهمانان قادر خواهند بود در کافه هتل نیز نوشیدنی‌های مخصوص میل کرده و زمان مفرحی راسپری نمایند.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان    استخر شنا     سرویس رفت و آمد فرودگاهی    پارکینگ رایگان     اتاق‌های خانوادگی    استخر سرپوشیده   کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

Econom

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Premium

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

standard

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ایروان

 
© 2018 , All Right Reserved