هتل سونن مارماریس

مارماریس
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سونن مارماریس، Sonnen Hotel، در 50 متری ساحل قرار گرفته است. در این هتل 3 ستاره یک استخر روباز وجود دارد که توسط باغی از گل های بوگین ویلیا محاصره شده است و اتاق های هتل دارا ی تهویه هوا ی مطبوع می باشند. دسترسی به اینترنت بیسیم در بخش های عمومی هتل سونن به صورت رایگان ارائه می شود.

اتاق های هتل سونن طراحی امروزی دارند و شامل بالکنی با چشم انداز باغ یا دریا هستند. هر اتاق مجهز به تلویزیون و تهویه هوا ی مطبوع می باشد. یک سشوار و دوش، از تسهیلات موجود در سرویس بهداشتی خصوصی اتاق به شمار می روند.

مهمانان می توانند مجموعه ی متنوعی از غذا های ترکی و بین المللی را در رستوران سلف سرویس و کافه ی میانوعده ی هتل سونن امتحان کنند. در طول روز، کافه ی هتل نوشیدنی های گوارا سرو می کند.

کانتر پذیرش هتل سونن به صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مهمانان عزیز می باشد. مرکز شهر پر جنب و جوش مارماریس به همراه کافه ها و رستوران های متعدد واقع در آن، در 700 متری هتل سونن قرار گرفته است. فرودگاه دالامان 90 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

خدمات و تسهیلات هتل سونن مارماریس

باغ، استخر، استخر روباز ( فصلی )، پارکینگ عمومی رایگان ( در محلی نزدیک به هتل، بدون نیاز به رزرو )، تبدیل ارز، گاوصندوق ( شامل اضافه بها )، استخر کودکان، فکس، نظافت، خدمات درمانی، پزشک، مینی بار، تلفن و ساحل شنی ( واقع در 50 متری هتل ).

 

تعداد اتاق ها: 141

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    اتاق های خانوادگی    پارکینگ رایگان

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved