هتل سوفیتل تکسیم استانبول

استانبول - بیوگلو
sofitel istanbul taksim
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

سوفیتل، هتلی لوکس و 5 ستاره در همسایگی میدان تکسیم

هتل لوکس و 5 ستاره سوفیتل در منطقه زیبای بی اوغلو قرار گرفته و با موقعیت مکانی بسیار خوب و امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده نظر مسافران شهر زیبای استانبول را به خود جلب می کند. این هتل در میان گردشگران ایرانی هم محبوبیت بسیار بالایی دارد. اگر قصد سفر به این شهر زیبا و دیدنی و اقامت در هتل سوفیتل را دارید، با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات رفاهی متعدد این هتل لوکس و 5 ستاره بیشتر آشنا شوید.

اتاق های هتل سوفیتل

اتاق های کلاسیک، سوپریور و لوکس این هتل به امکانات بسیار خوبی مجهز شده اند که از جمله آنها می توان به اینترنت پرسرعت رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، کتری برقی، حمام اختصاصی، سشوار، میز تحریر، کمد لباس و ... اشاره کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

هتل سوفیتل امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی را هم به اقامت کنندگان خود ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، بار، پارکینگ اختصاصی، خدمات روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی، استخر، مرکز آبگرم و سلامتی، خدمات خشکشویی، اتاق جلسات و ... اشاره کرد.

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

هتل سوفیتل در منطقه زیبای بی اوغلو و در 70 متری میدان تکسیم قرار گرفته و نزدیکی به خیابان زیبا و پر جنب و جوش استقلال یکی از دلایل محبوبیت آن در میان مسافران شهر زیبای استانبول محسوب می شود. برج زیبای گالاتا یکی از نزدیکترین جاذبه های گردشگری شهر به این هتل لوکس و 5 ستاره به شمار می رود.

رستوران و کافی شاپ

در رستوران Mirador Terrace می توانید انواع غذاهای خوش طعم و فوق العاده ترکی را در کنار تماشای چشم اندازی فوق العاده از تنگه زیبای بسفر امتحان کنید و در کافه CAKEBOX هتل هم همانگونه که از نامش پیداست انواع دسرها و کیک های خوش طعم و فوق العاده سرو می شوند که اقامت در هتل سوفیتل را به تجربه ای به یادماندنی تر برای گردشگران تبدیل خواهند کرد. در بار هتل هم می توانید از خوردن یک میانوعده سبک لذت ببرید. صبحانه هم در این رستوران به صورت بوفه سرو می شود.

فاصله کوچتاش مانسیونز تا برخی جاذبه های استانبول

برج گالاتا ... 1.5 کیلومتر

ایاصوفیه ... 3.1 کیلومتر

ستون کنستانتین ... 3.3 کیلومتر

ایستگاه مترو تکسیم ... 0.1 کیلومتر

فرودگاه استانبول ... 32 کیلومتر

برخی امکانات هتل به اختصار

*رستوران    *استخر   *اتاق جلسات    *خدمات لاندری

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

SUPERIOR

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

CLASSIC ROOM & SUPERIOR ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

LUXURY ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

LUXURY BOSPHORUS VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved