هتل سوفیتل بالی نوسا دوآ بیچ ریزورت

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سوفیتل بالی نوسا دوآ بیچ ریزورت (Sofitel Nusa Dua Beach Resort) دو دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد. هتل 5 ستاره سوفیتل بالی نوسا دوآ مجهز به یک استخر بزرگ روباز، استخر تالاب مانند، استخر جکوزی، همچنین آبگرم و مرکز سلامت، و امارات ساحلی فوق العاده، می باشد. مهمانان همچنین می توانند از اینترنت بیسیم رایگان بهره مند شوند.

تمامی اتاق ها در هتل سوفیتل بالی نوسا دوآ بیچ ریزورت دارای تهویه هوا، تلویزیون های صفحه تخت، مینی بار، اتاق نشیمن و یک تراس می باشند. امکانات اتاق ها با کتری و فضای غذاخوری مجهز به قهوه ساز، تکمیل می شود. سرویس حمام خصوصی مجهز به دوش، وان و سشوار می باشد. برخی از اتاق ها دارای چشم انداز دریا و استخر می باشند.

هتل سوفیتل بالی نوسا دوآ بیچ ریزورت تا موزه ی پاسیفیکا چند قدم فاصله دارد و تا ساحل اولوواتا و جیمباران 20 دقیقه رانندگی دارد. رانندگی تا فرودگاه بین المللی انگورا رای 30 دقیقه طول می کشد.

در هتل سوفیتل بالی نوسا دوآ بیچ ریزورت مهمانان می توانند از امکانات ارائه شده در ملک از قبیل تسهیلات برگزاری همایش، کانتر تور و انبار چمدان، بهره مند شوند. مجموعه ای از سرگرمی ها در داخل محل و برخی دیگر مانند دوچرخه سواری، در محیط اطراف، صورت می گیرند. هتل همچنین دارای پارکینگ رایگان در محل می باشد. برای کودکان، امکانات تفریحی داخلی و خارجی با عنوان کلوب کودکان، و یک استخر روباز مجهز به سرسره و ساحل مصنوعی، فراهم شده است.برای مهمانان مرکز آبگرم سو اسپا، و مرکز تناسب اندام سو فیت، و مرکز زیبایی ویِتورا بالی در دسترس هستند.

هتل همچنین ارائه دهنده ی طیف گسترده ای از گزینه های غذاخوری در 5 رستوران و کافه ی داخلی می باشد. کویی زین رستورانی 24 ساعته است که غذاهای بین المللی را به دو صورت بوفه ای و سفارشی، در دو وعده ی ناهار و شام، ارائه می کند. به غیر از آنها رستوران کات کچ کوزینا موجود می باشد که برای ناهار و شام ارائه دهنده ی غذاهای دریایی ، استیک ، و منوی ایتالیایی الاکارت است. لیست کافه ها شامل کافه ی استخری لوه، کافه ی داخل استخری با بهترین نوشیدنی ها، و کافه ی لِ که مهمانان می توانند از نوشیدنی های تازه و چشم انداز دریا لذت ببرند، می باشد. برای یک تجربه ی فوق العاده در ساحل، مهمانان می توانند به ساحل نیکی بیچ بالی بروند و از بهترین کلوب ساحلی لذت ببرند.

تعداد اتاق های هتل: 415  امکانات محبوب: اینترنت رایگان، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، مرکز آبگرم و سلامت، مرکز تناسب اندام ، رستوران، اتاق هایی که سیگار در آن ممنوع است

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Luxury Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Luxury Room with Plunge Pool

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Luxury Room with Ocean View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Luxury Club Millesime Room with Pool Access

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Prestige Suite - Club Access

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

One Bedroom Villa with Private Pool

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved