هتل سورملی استانبول

استانبول - شیشلی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سورملی استانبول (Surmeli Istanbul Hotel)، در منطقه ی تجاری و تفریحی استانبول، شیشلی قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره دارا ی یک رستوران ترکی و اتاق هایی بزرگ با اینترنت بی سیم رایگان می باشد. سورملی با مرکز خرید جواهر 1.6 کیلومتر و با ایستگاه مترو ی گایره تپه 900 متر فاصله دارد. مرکز آبگرم اورا واقع در هتل سورملی شامل حمام ترکی، سونا، سونا ی بخار، بدنسازی و خدمات مراقبتی صورت و بدن می شود.

اتاق های هتل سورملی اثاثیه ای مدرن داشته و مجهز به مینی بار، صندوق و فضای کار هستند. برخی از اتاق ها سالنی مجزا نیز دارند. خدمات اتاق 24 ساعته و تماس بیدار باش نیز توسط هتل ارائه می شوند.

هتل سورملی هر صبح در رستوران روگا (Ruga Restaurant) صبحانه ی سلف سرویس با خوراک های محلی و بین المللی سرو می کند. این رستوران همچنین منو ی سفارشی ای از غذا ها و نوشیدنی های دیگر نیز دارد. غذا خوری های دیگر شامل رستوران براسری می شوند که تراسی روباز داشته و نوشیدنی های محلی و وارداتی ارائه می دهد. می توانید در کافه ی لابی شیرینی تازه میل کنید.

تسهیلات تفریحی هتل سورملی استانبول شامل یک استخر روباز و تراسی با صندلی های حمام آفتاب می شود. هر روز به مهمانان روزنامه تحویل داده شده و تمامی مهمانان می توانند یک بار از سرویس اتو کشی استفاده کنند.

فاصله ی هتل سورملی با کاخ ییلدیز و خیابان استقلال کمتر از 3 کیلومتر می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتر با هتل فاصله داشته و با تاکسی قابل دسترسی است. پارکینگ خصوصی در مجموعه ی هتل موجود خواهد بود.

 

مرکز آبگرم هتل سورملی استانبول

استرس و خستگی روزانه ی خود را در این مرکز فراموش کنید. با کمک تکنیک های ماساژ خاور دور و اروپا، خدمات متنوع، حمام سنتی ترکی، سونا و سونا ی بخار مرکز آبگرم به جسم و ذهن خود استراحت دهید.

حمام ترکی: حمام ترکی پوست را جوان و تازه نگاه می دارد. در این آئین سنتی عثمانی فرایند تعریق افزایش یافته و این امر باعث دفع سموم بدن می شود. بخار موجود در حمام جریان خون و اکسیژن رسانی به بدن را افزایش داده و باعث کاهش ذخیره ی چربی و افزایش متابولیسم بدن می شود. هتل سورملی استانبول فرصت بهره بردن از تمامی این مزیت ها را در حمام ترکی مرکز آبگرم اورا فراهم کرده است. با استفاده از حمام ترکی این مرکز درد و گرفتگی عضلات و مفاصل خود را از بین ببرید.

خدمات ماساژ: ماساژ های ارائه شده در این مرکز عبارتند از: بالی، آروماتراپی، سنگ داغ، رفلوکسولوژی، تایلندی، ضد استرس، دیپ تیشو و ورزشی.

سونا: با استفاده از سونا استرس روزانه و انرژی های منفی شما به همراه سموم بدنتان از بین می روند و سلامت پوستتان افزایش خواهد یافت.

بدنسازی: می توانید در بدنسازی مجهز هتل سورملی و چشم انداز زیبایش، بدون خسته شدن ورزش کنید.

خدمات مراقبت از پوست: این خدمات باعث تعادل و تغذیه ی پوست شده و شامل پیلینگ، مرطوب سازی، خدمات ضد سلولیت و غیره می شود.

 

غذا خوری در هتل سورملی استانبول

رستوران روگا: این رستوران مکانی بی همتا در استانبول بوده و در لابی هتل سورملی قرار گرفته است. صبحانه ی سلف سرویس شامل غذا های محلی و بین المللی بوده و نهار و شام دارا ی منو ی سفارشی هستند.

کافه ی لابی: قهوه های متنوع و با کیفیت، منو ی ویژه ی چای گیاهی و میانوعده های لذیذ در طول روز سرو شده و به هنگام عصر کوکتل های بین المللی انتظار شما را می کشند.

خدمات اتاق: مهمانانی که قصد دارند تجربه ی صرف غذایی مجلل را در آسایش اتاقشان داشته باشند می توانند از منو ی متنوع خدمات اتاق به صورت 24 ساعته استفاده کنند.

 

تعداد اتاق ها: 201

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / بدنسازی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Superior

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Senior Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved