هتل سندل وود گوا

گوا
sandalwood hotel and retreat
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سندل وود گوا Sandalwood Hotel & Retreat، در دونا پائولا و در فاصله 6 دقیقه ای ساحل قرار دارد. فاصله هتل سندل وود تا ساحل وینگوییم تنها 1000 متر است. از خدمات هتل می توان به 4 رستوران، مرکز آبگرم، اینترنت بی سیم رایگان و استخر روباز اشاره کرد.

فاصله این هتل تا فرودگاه دابولیم 30 کیلومتر، تا ایتگاه راه آهن کارامالی 21 کیلومتر، تا منطقه تجاری پانجیم 7 کیلومتر بوده و در نزدیکی کافه شبانه شانس واقع شده می باشد.

اتاق های هتل سندل وود دارای بالکن های شخصی، سیستم تهویه هوا، روم سرویس 24 ساعته، تلویزیون LCD می باشند. هر روز صبح بنا به در خواست میهمانان روزنامه های روزانه برایشان ارائه می گردد.

میهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام هتل به تمرین پرداخته و یا در اتاق بازی این هتل به بازی بپردازند. کرایه ی ماشین و مساعدت های توری در این هتل برای میهمانان فراهم شده می باشد.

رستوران سی پیرل غذا های محلی، بین المللی و آسیایی را برای میهمانان سرو می نماید. میهمانان می توانند چای و تنقلات را در کافه کنار استخر میل نمایند. انواع نوشیدنی ها نیز در کافه های این هتل برای میهمانان سرو می شود.

مرکز آبگرم هتل سندل وود

این مرکز آیگرم شیوه های درمانی بومی و آسیایی، جوانسازی، روش های درمانی عجیب را برای به آرامش کشاندن ذهن، روح و بدن میهمانان ارائه می دهد. در این مرکز آبگرم 1000 متر مربعی دو اتاق بخار و  سونا را در خود جای داده است. همچنین در این مکان ماساژ های متنوعی برای میهمانان ارائه می شود.

مرکز تناسب اندام هتل سندل وود

میهمانان در این مرکز تناسب اندام علاوه بر تمرین می توانند زمان مفرحی را داشته باشند.

استخر شنا هتل سندل وود

میهمانان می توانند در این استخر به آرامش رسیده و زمان مفرحی را داشته باشند. این استخر دارای تمام تجهیزات لازم برای آسایش میهمانان می باشد. یک استخر جداگانه برای کودکان نیز وجود دارد که کودکان می توانند در این استخر زمان خوبی را داشته باشند.

اتاق جلسه هتل سندل وود

در این اتاق جلسه امکانات لازم برای برگزاری جلسه های حرفه ای وجود دارد، علاوه بر جلسات میهمانان می توانند جشن های خود را در این اتاق ها برگزار نمایند.

رستوران های هتل سندل وود

رستوران سی پیرل Sea Pearl Restaurant

وعده های غذایی نهار و شام را به صورت سلف سرویس و منویی برای میهمانان ارائه می کنند. میهمانان می توانند در این رستوران غذا های محلی و بین المللی خوش طعمی را میل نمایند. این رستوران به صورت ظریف تزیین شده می باشد.

کافه آپر کوست Upper Coast Café

این کافه در کنار استخر واقع شده و هر روز صبحانه و میان وعده برای میهمانان ارائه می دهد. میهمانان از چشم انداز و غذا های خوش طعم این مکان لذت خواهند برد.

کافه کایسن Caitain ‘n’ Joe

این کافه با سرو نوشیدنی های متنوع همراه با چشم انداز زیبایی از استخر پذیرای میهمانان خواهد بود. میهمانان می توانند زمان مفرحی را در این کافه تجربه نمایند.

کافه سالد  Café Salud

انواع نوشیدنی ها و کباب ها را در فضایی باز برای میهمانان سرو می کند.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی    استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان     اتاق های خانوادگی   پارکینگ رایگان    مرکز آبگرم و سلامتی  کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های گوا

 
© 2018 , All Right Reserved