هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

استانبول - تکسیم
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول (The Central Palace Taksim)، کمتر از 100 متر با میدان تکسیم، قلب استانبول و نزدیک ترین مکان به فروشگاه های خیابان استقلال، فاصله دارد. اتاق های لوکس این هتل انواع تسهیلات رفاهی را شامل می شوند. منطقه خرید معروف نیشان تاشی 1.8 کیلومتر با هتل سنترال پالاس تکسیم فاصله دارد.

اتاق های هتل سنترال پالاس تکسیم دکوراسیونی به سبک عثمانی با اثاثیه ای مدرن دارند و مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، فضا ی بزرگ نشیمن و سرویس های بهداشتی لوکس با جکوزی هستند.

غذا های ارائه شده در رستوران هتل سنترال پالاس تکسیم از ترکیبات اولیه ی سالم تهیه می شوند.

مهمانان می توانند با کمک فعالیت های هوازی و تمرینات ورزشی بدنسازی پیشرفته ی هتل سنترال پالاس تکسیم تناسب اندام خود را حفظ کنند. مرکز آبگرم هتل شامل سونا، جکوزی و حمام ترکی با تزئینات سنتی می شود.

می توانید از هتل به میدان تکسیم رفته و از آنجا با مترو یا تراموا ی تاریخی به تونل یا برج گالاتا بروید. دسترسی به اینترنت بی سیم در سنترال پالاس تکسیم رایگان است. مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل در 1/3 کیلومتری هتل قرار گرفته اند. هتل سنترال پالاس تکسیم پارکینگ رایگان ارائه می دهد.

 

خدمات و تسهیلات هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

4 اتاق جلسه، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس لباسشویی/خشکشویی، گهواره ( شامل اضافه بها )، اتاق های متصل، خدمات اتاق 24 ساعته، مساعدت در تهیه ی تور و بلیط، لوازم لباسشویی، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، پرسنل چند زبانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، مینی بار، چای/قهوه ساز، سشوار، میز، تلفن، آب معدنی رایگان و گاوصندوق داخل اتاق.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

می توانید هنگام لذت بردن از تماشای عناصر تزئینی عثمانی حمام ترکی، استرس را از خود دور کرده یا در سونا ی این مرکز از خستگی های ایجاد شده پس از یک روز پرمشغله خلاص شوید. پس از یک خواب راحت در تختخواب های ارتوپدیک هتل سنترال پالاس تکسیم، به کمک ورزش ها و تمرینات هوازی بدنسازی مرکز سلامتی، تناسب اندام خود را حفظ کرده و شاداب شوید.

 

غذا خوری در هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

غذا های سالم و مغذی سرو شده در هتل سنترال پالاس تکسیم مانند سبزیجات بخار پز، باعث می شوند علاوه بر لذت بردن از طعمی بی نظیر مطمئن باشید که وعده ای سالم را میل نموده اید. می توانید در هر ساعتی که مایل باشید از طعم های مختلف 34 نوع کوکتل تهیه شده از آبمیوه بهره ببرید. سالن صبحانه و کافه سنترال آماده ی پذیرایی از شما هستند.

 

تعداد اتاق ها: 107

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / بدنسازی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SPECIAL ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

EXECUTIVE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved