هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت Centara Grand Beach Resort Phuket، در مکانی سرسبز و نزدیکی دریا واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به پارک آبی و 4 استخر روباز اشاره کرد.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت 45 دقیقه و تا شهر پوکت 15 دقیقه می باشد. سرویس رفت و آمد رایگان به همراه پارکینگ رایگان نیز در این هتل برای میهمانان وجود دارد.

تعدادی از اتاق های هتل دارای چشم انداز زیبایی از دریای اندامن از بالکن های خصوصی خود دارند. تمامی اتاق های هتل بزرگ بوده و دارای مبلمان مدرن و مجهز همراه با تلویزیون صفحه تخت، حمام های لوکس همراه با وان می باشند.

میهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام با چشم انداز حیرت انگیز اقیانوس به تمرین بپردازند. این هتل دارای زمین تنیس، مرکز آبگرم و سلامتی مدرن و مجهز و اتاق بازی می باشند.

هتل سنتارا گرند بیچ دارای 7 رستوران است که انواع غذا های بین المللی، آسیایی و غربی را برای میهمانان سرو می کنند. رستوران کو (Cove) نیز در این هتل غذا های ایتالیایی بی نظیری را سرو می کند.

مرکز آبگرم هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

در این مرکز آبگرم لوکس انواع خدمات برای طراوت و احیا ذهن، روح و جسم انسان ارائه می شود که شامل روش های درمانی متفاوت، انواع ماساژ ها و .... می شود.

اتاق جلسه هتل سنتارا گرند بیچ پوکت      

میهمانان قادر خواهند بود در این اتاق جلسه، جلسه های حرفه ای را برگزار کرده و تجربه های منحصر به فردی را به دست آورند. این اتاق دارای مساحتی برابر با 576 متر مربع و با گنجایش نهایت 780 نفر می باشد. این اتاق به دو بخش و دو اتاق جلسه مجزا تبدیل شده است.

رستوران های هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

رستوران کُو THE COVE RESTAURANT

این رستوران دارای دو فضا سرپوشیده و باز است و غذا های بین المللی و آسیایی خوش طعمی را سرو می کند.

رستوران ایتالیایی میر MARE ITALIAN RESTAURANT

میهمانان قادر خواهند بود در مکانی کلاسیک غذا های محلی و خوش طعم ایتالیایی را میل کنند.

کافه اسپلش  SPLASH

میهمانان می توانند در این کافه که در نزدیکی استخر واقع شده میان وعده های سبک و نوشیدنی های متنوعی را سفارش دهند.

کافه ریپلز RIPPLES

ریپلز نیز در نزدیکی استخر واقع شده و نوشیدنی ها و میان وعده های خوش طعم و سبکی را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند زمان مفرحی را در این کافه سپری نمایند.

از دیگر رستوران ها و کافه های این هتل می توان به لابی لانگ، روم سرویس و کافه بارفوت اشاره نمود که غذا ها و نوشیدنی های منحصر به قردی را برای میهمانان ارائه می دهند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    ساحل   استخر روباز    اینترنت بی سیم رایگان با شبکه های محلی   مرکز تناسب اندام    پارکینگ رایگان     کافه    

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved