هتل سمینال استانبول

استانبول - تکسیم
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سمینال تکسیم استانبول (Seminal Hotel Taksim)، تنها 120 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. اتاق های این هتل 4 ستاره دارا ی دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم و تلویزیون صفحه تخت هستند. سمینال تکسیم در سال 2016 نوسازی شده است و کافه ی واقع در تراس هتل چشم اندازی وسیع از تنگه ی بسفر ارائه می دهد. منطقه ی معروف خرید و مد نیشان تاشی در 1.9 کیلومتری هتل واقع شده است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان است.

اتاق های هتل سمینال تکسیم با رنگ های گرم و اثاثیه ی چوبی تزئین شده اند و مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون LCD و سرویس بهداشتی خصوصی می باشند.

رستوران هتل سمینال تکسیم غذا های سنتی ترکی و غذا های بین المللی سرو می کند. کافه ی هتل انواع میانوعده های سبک و نوشیدنی ها را در محیطی رمانتیک ارائه می دهد.

هتل سمینال تکسیم شامل کانتر پذیرش 24 ساعته، کتابخانه و کانتر تور می شود. یک استخر سرپوشیده، سونا و سونا ی بخار در مجموعه ی هتل موجود می باشند. مهمانان گرامی می توانند با پرداخت اضافه بها از حمام ترکی هتل بهره ببرند. همچنین می توانید در رویداد های تجاری خود از تسهیلات مخصوص برگزاری جلسات موجود در هتل سمینال تکسیم استفاده کنید.

رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های خیابان استقلال به اندازه ی 4 دقیقه پیاده روی با هتل سمینال تکسیم فاصله دارند. منطقه ی شهر قدیمی و جاذبه های بی شمار آن مانند بازار بزرگ، مسجد آبی و ایا صوفیه، در 4 کیلومتری هتل واقع شده اند. مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل 1.4 کیلومتر با سمینال تکسیم فاصله دارند. نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه آتاتورک بوده که در 21 کیلومتری آن قرار گرفته است. برای رفتن از هتل سمینال تکسیم به فرودگاه صبیحه گوکچن باید مسافت 43 کیلومتر را طی کنید. در صورت تقاضا و پرداخت اضافه بها سرویس حمل و نقل فرودگاهی برای شما فراهم خواهد شد.

 

تسهیلات و خدمات هتل سمینال استانبول

صبحانه ی رایگان، 2 اتاق جلسه، حمل و نقل در منطقه، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، لوازم بهداشتی رایگان، لوازم لباسشویی، سشوار، خدمات اتاق 24 ساعته، مساعدت در تهیه ی تور/بلیط، سرویس خشکشویی/لباسشویی، پرسنل چند زبانه، بار بر، فضا ی اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، مینی بار، دمپایی، سشوار، میز، تلفن و صندوق داخل اتاق.

 

مرکز آّبگرم هتل سمینال استانبول

در حمام ترکی، سونا و استخر سرپوشیده ی هتل سمینال تکسیم به استراحت پرداخته و خستگی های روزانه ی خود را رفع کنید. حمام ترکی از سنت های باستانی دوران عثمانی است و به شما کمک می کند استرس را از خود دور کرده و به آرامشی بی نظیر دست پیدا کنید. حرارت سونا بدن شما را پاکسازی کرده و بخار موجود در سونا ی بخار باعث می شود احساس طراوت و شادابی کنید. در استخر سرپوشیده ی هتل سمینال تکسیم در هر فصلی از سال اوقاتی خوش را تجربه خواهید کرد.

 

غذا خوری در هتل سمینال استانبول

کافه ی لابی هتل سمینال تکسیم میانوعده و نوشیدنی سرو می کند و وعده های صبحانه، برانچ، نهار و شام در رستوران هتل ارائه می شوند.

 

تعداد اتاق ها: 88

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / استخر سرپوشیده / ممنوعیت استعمال دخانیات / خدمات اتاق

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved