هتل سان ست بیچ ریزورت پوکت

پوکت
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سان ست بیچ ریزورت پوکت  Sunset Beach Resort، تا ساحل 3 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای مرکز آبگرم و و خدمات ماساژ، استخر روباز و حمام وان با آبگرم می باشد. هتل سان ست دارای 1 رستوران و 3 کافه می باشد.

هتل سان ست سرویس رفت و آمد رایگان به شهر پاتونگ را برای میهمانان فراهم می کند. فرودگاه بین المللی پوکت تقریبا در 2 کیلومتری هتل واقع شده و 45 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

اتاق های بزرگ هتل سان ست دارای بالکن های خصوصی با نشیمن روباز هستند. این اتاق های امکاناتی از قبیل تلویزیون با کانال های متنوع و چای/قهوه ساز را برای میهمانان فراهم کرده اند.

میهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام لوکس  این هتل به ورزش کردن بپردازند. چشم انداز زیبا، ماشین های اجاره ای، مساعدت های توری و مرکز تجاری از دیگر امکانات این هتل می باشند.

رستوران های این هتل غذا های تایلندی و اروپایی را سرو می کنند. این رستوران ها در 7 روزه هفته برای میهمانان صبحانه سرو می کنند. کنار استخر های این هتل کافه ای وجود دارد که نوشیدنی ها و غذا های سبک سرو می نمایند. میهمانان می توانند هم زمان از استخر و نوشیدنی های موجود در این کافه ها لذت ببرند.

مرکز آبگرم هتل سان ست بیچ ریزورت پوکت

این مرکز ابگرم خدمات خود را با قیمت مناسبی برای میهمانان ارائه می کند. در این مکان 3 اتاق بزرگ برای خدمات ماساژ با لوازم مورد نیازتهیه شده است که میهمانان می توانند بر طبق سلیقه خود هر یک از این اتاق ها را انتخاب نمایند. از امکانات این مرکز ابگرم می توان به دو حمام، دوش، رختکن، توالت، اسکراب بدن، فیشال، انواع متفاوت ماساژ ها و خدمات زیبایی اشاره کرد.

رستوران هتل سان ست بیچ ریزورت پوکت

این رستوران دارای منو گسترده ای از غذا های مختلف و ملیت های متفاوت بوده و انواع غذا های گرم و سرد را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند در این مکان نهار و شام میل کرده و از انواع ماهی های تازه بر طبق سلیقه خود انتخاب مناسبی داشته باشند که در همان لحظه برای میهمانان پخته و سرومی شود.

امکانات محبوب این هتل

اینترنت بی سیم رایگان     سرویس رفت و آمد رایگان فرودگاهی      استخر روباز     مرکز آبگرم   رستوران    کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Superior No-View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved