هتل ساندنس ریزورت بدروم

بدروم
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ساندنس ریزورت بدروم (Sundance Resort) ،با خدمات UAll و ساحل اختصاصی در 20 کیلومتری مرکز شهر بدروم و 56 کیلومتری فرودگاه میلاس قرار گرفته است . مشتمل بر 256 اتاق کلاسیک و فامیلی روم است که بعضی از اتاق ها چشم انداز دریا ، باغ و استخر را دارند . امکانات کلی اتاق ها ،تلویزیون، مینی بار و اینترنت بی سیم رایگان است. از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی، خدمات مرکز آبگرم اشاره کرد .صبحانه ، ناهار و شام بصورت بوفه و 24 ساعته می باشد . دارای 2 استخر با آب دریا و 17 اتاق مخصوص فعالیت های ورزشی درمانی می باشد. برای استخرهای سرپوشیده نیز بالکنی تمام شیشه ای در نظر گرفته شده که منظره ای زیبا از باغات اطراف هتل دارد.

 

غذا و نوشیدنی

رستوران و کافه های هتل دارای غذا و نوشیدنی های محلی و بین المللی می باشند. تمامی وعده ها به صورت بوفه سرو می شوند و همچنین رستوران های سفارشی با غذاهای ایتالیایی، دریایی و محلی موجود می باشند. کافه ی استخر سرویس 24 ساعته دارد.

 

ورزش و سرگرمی

امکانات هتل شامل 2 استخر، یک استخر آب گرم سرپوشیده ، 2 استخر کودک، سرسره آبی و بخش کودکان می باشد.

در کنار استخر کافه، صندلی آفتابگیر و چتر آفتابی موجود است. مهمان ها می توانند در کلاس ایروبیک شرکت کنند و یا از باشگاه استفاده کنند. 

مرکز آبگرم الهام گرفته از شرق دور، دارای ماساژ های متنوع و زیبایی درمانی می باشد. (اضافه بها)

بازی های آبی شامل: اسکی روی آب، جت اسکی، غواصی، موج سواری، قایقرانی و موزسواری می باشند. (اضافه بها)

ورزش ها شامل: تنیس، تنیس روی میز، استخر / اسنوکر، بسکتبال، والیبال و والیبالی ساحلی می باشند. همچنین برنامه های سرگرمی برای کودکان و بزرگسالال اجرا می شود و در کنار ساحل نیز صندلی آفتابگیر و چتر آفتابی موجود می باشند.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD LAND VIEW ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بدروم

 
© 2018 , All Right Reserved