هتل زوریخ استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل زوریخ استانبول (Hotel Zurich Istanbul)، به منطقه ی خرید پر جنب و جوش استانبول نزدیک است و به اندازه ی 15 دقیقه پیاده روی از بازار بزرگ فاصله دارد. می توانید از تراس زیبا، استخر روباز و مرکز سلامتی این هتل 4 ستاره نهایت لذت را ببرید. با 30 دقیقه پیاده روی، به ایا صوفیه، مسجد آبی و دیگر جاذبه های مهم استانبول دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل زوریخ مجهز به تلویزیون پلاسما، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تلفن و سرویس بهداشتی خصوصی هستند.

مهمانان هتل زوریخ می توانند در حمام سنتی ترکی هتل به استراحت بپردازند. جهت رفاه هر چه بیشتر شما، یک استخر سرپوشیده ی حرارتی و یک کافه ویتامین با نوشیدنی های تازه در هتل قرار دارند. مرکز سلامتی هتل شامل سونا، سونا ی بخار و اتاق های ماساژ می شود.

رستوران پانوراما (Panorama Restaurant) چشم اندازی زیبا از شهر استانبول و تنگه ی بسفر دارد و غذا های بین المللی سرو می کند. کافه ای بی (AB Café) که در مجاورت تراس آفتاب واقع شده است انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد. هر صبح صبحانه ی هتل زوریخ به صورت سلف سرویس ارائه می شود.

هتل زوریخ در شهر قدیمی قرار گرفته است و فاصله ی آن با فرودگاه بین المللی آتاتورک 17 کیلومتر است. با استفاده از ایستگاه مترو ی وزنجیلر می توانید در عرض 6 دقیقه به میدان معروف تکسیم برسید. مسجد سلیمانیه به اندازه ی 6 دقیقه پیاده روی با هتل زوریخ فاصله دارند.

منطقه ی فاتح برای مسافرانی که به بنا های تاریخی، موزه ها و گشت و گذار علاقه دارند انتخاب مناسبی است.

 

خدمات و تسهیلات هتل زوریخ استانبول

صبحانه ی سلف سرویس رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، پرستاری یا نگهداری از کودک ( شامل اضافه بها )، کانتر پذیرش 24 ساعته، تهویه هوا ی مطبوع، نظافت روزانه، لوازم لباسشویی، سشوار، خدمات اتاق 24 ساعته، سرویس لباسشویی/خشکشویی، سلمانی، بار بر، پرسنل چند زبانه، چای/قهوه ساز، گاوصندوق داخل اتاق، اتاق های متصل، اتاق جلسه، سرویس های تجاری، سرویس های راهنما، صرافی و فروشگاه.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل زوریخ استانبول

به کمک تسهیلات مرکز آبگرم هتل زوریخ استرس روزانه را از خود دور کرده و به جسم و روح خود آرامشی تازه ببخشید. خدمات درمانی و مراقبتی استثنائی این مرکز در محیطی آرامش بخش با چشم اندازی فوق العاده صورت می گیرند. تسهیلات مرکز عبارتند از: حمام ترکی، سونا، سونا ی بخار، استخر سرپوشیده، جکوزی، لوازم بدنسازی، سولاریوم، انواع ماساژ و خدمات مراقبتی، سالن زیبایی، تراس حمام آفتاب و کافه ویتامین. به تراس هتل زوریخ بروید و در چشم اندازی بی نظیر از شهر قدیمی، از نور خورشید بهره ببرید. ماساژ های ارائه شده در این مرکز از این قرارند: کف، پا، کلاسیک، آرامش بخش، تراپی، صورت، سلطان، عسل، قهوه و آروماتراپی. ماساژور های حرفه ای مرکز آبگرم هتل زوریخ با دست های توانمندشان اقامتی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد. بدون تجربه کردن خدمات حمام ترکی هتل، استانبول را ترک نکنید.

 

غذا خوری در هتل زوریخ استانبول

رستوران پانوراما: این رستوران بهترین مکان برای استراحت کردن و لذت بردن از منظره ی زیبا ی استانبول و شهر قدیمی به هنگام صرف صبحانه پس از یک روز طولانی و پر مشغله است.

صبحانه ی متنوع سلف سرویس هتل زوریخ باعث می شود روز خود را بسیار پر انرژی آغاز کنید. می توانید برای صرف نهار، شام، کوکتل یا برگزاری جلسات به رستوران هتل بروید. در تراس تازه نوسازی شده ی زوریخ لحظاتی خوش را در چشم اندازی زیبا از شهر سپری کنید.

کافه رستوران زوریخ: کافه رستوران زوریخ در طبقه ی همکف هتل زوریخ واقع شده است و می توانید در طول روز هنگام صرف کوکتل و قهوه در این مکان وقت گذرانی کنید. رستوران سفارشی این مکان انواع غذا های ترکی، بین المللی و نوشیدنی را ارائه می دهد. پس از گشت و گذار در شهر جهت صرف غذایی لذیذ یا نوشیدنی ای گوارا به کافه رستوران زوریخ بروید. همچنین می توانید شب هنگام در رستوران زوریخ به موسیقی زنده گوش داده و در محیطی آرام به استراحت بپردازید.

 

تعداد اتاق ها: 126

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

Features plasma TV.

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Standard TRIPLE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Corner Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Connecting Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved