هتل ریگارد استانبول 

استانبول
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ریگارد استانبول (Regard Hotel)، در سراسر مجموعه ی خود، دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم ارائه می دهد. این هتل 4 ستاره 500 متر با مرکز همایش ها و نمایشگاه های استانبول فاصله دارد. مهمانان هتل ریگارد می توانند از سونا و مرکز آبگرم و تناسب اندام هتل بهره ببرند.

تمامی اتاق های هتل ریگارد مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق ها برای رفاه حال مهمانان شامل یک فضا ی نشیمن می شوند. کتری، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، از امکانات اتاق های هتل ریگارد به شمار می روند.

انواع دستگاه ها و لوازم لازم برای ورزشی کامل، در بدنسازی هتل ریگارد وجود دارند و یک مربی نیز در بدنسازی حاضر خواهد بود. خدمات ماساژ با روغن های معطر و اتاق نمک، در مرکز آبگرم هتل ارائه می شوند. اتاق جلسه و کانتر پذیرش 24 ساعته، از دیگر تسهیلات هتل ریگارد هستند.

مرکز کنگره ی استانبول در 500 متری و میدان تکسیم در 1/6 کیلومتری هتل ریگارد قرار گرفته اند. نزدیک ترین فرودگاه به ریگارد، فرودگاه آتاتورک است که 16 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

خدمات و تسهیلات هتل ریگارد استانبول

چای/قهوه در بخش های عمومی، تهویه هوا ی مطبوع، نظافت روزانه، کتابخانه، ایستگاه کامپیوتر، سرویس لباسشویی/خشکشویی، گهواره ی رایگان، تختخواب اضافه/تا شو ( شامل اضافه بها )، کاناپه ی تختخواب شو، خدمات اتاق 24 ساعته، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیت، لوازم لباسشویی، انبار بار، بار بر، مینی بار، چای/قهوه ساز، حوله، دمپایی، میز، آب معدنی رایگان و صندوق داخل اتاق.

 

مرکز آبگرم و تناسب اندام هتل ریگارد استانبول

بدنسازی هتل ریگارد مکانی ایده آل برای انجام تمرینات ورزشی و حفظ تناسب اندام در طول تعطیلات در استانبول است. تمامی دستگاه های ورزشی مورد نیاز برای ورزشی کامل و یک مربی حرفه ای در بدنسازی وجود دارند. به ماساژور های متخصص هتل ریگارد اجازه دهید با روش های حرفه ای و روغن های معطر استرس های روزانه را از شما دور کنند. سونا ی مرکز طراحی زیبایی دارد و برای استراحت و رفع استرس مکانی مناسب می باشد. اتاق نمک تکنیک درمانی جدیدی است که بسیاری معتقدند سیستم تنفسی و پوست را آرام می کند و سلامت کلی بدن را ارتقاء می بخشد. با این وجود، استفاده از اتاق نمک برای افرادی که آسم دارند توصیه نمی شود.

 

غذا خوری در هتل ریگارد استانبول

رستوران ریگارد: رستوران ریگارد مجموعه ی متنوعی از غذا های با کیفیت و لذیذ محلی و بین المللی را سرو می کند.

کافه ی لابی: فضا ی آرامش بخش، نوشیدنی ها، پیش غذا ها، تنقلات و چای ارائه شده در کافه ی لابی هتل ریگارد، این کافه را به مکانی مناسب برای استراحت و رفع خستگی تبدیل کرده اند.

 

تعداد اتاق ها: 53

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ / مرکز آبگرم و سلامتی / بدنسازی / رستوران / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / کافه

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved