هتل ریکسوس پرا استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ریکسوس پرا استانبول (Rixos Pera Istanbul)، در بخش تاریخی تکسیم واقع شده و تنها 200 متر با خیابان پر شور و حال استقلال، که مملو از فروشگاه ها و تفرجگاه های مختلف است، فاصله دارد. مرکز خرید دمیرورن  (Demiroren Shopping Mall) تنها به اندازه ی 7 دقیقه پیاده روی از این هتل 5 ستاره فاصله دارد. می توانید با 5 دقیقه پیاده روی از هتل ریکسوس پرا به ورودی ایستگاه مترو ی شیشانه (Sishane Metro Entrance) برسید؛ این ایستگاه برای شما دسترسی آسان به منطقه ی تاریخی سلطان احمد و بسیاری دیگر از مناطق محبوب استانبول، از جمله بخش آسیایی شهر را فراهم می کند. تسهیلات لوکس مرکز آبگرم، 3 رستوران سفارشی و اتاق های دارا ی دکوراسیون شیک از دیگر ویژگی های هتل رامادا پلازا هستند. دسترسی به اینترنت پرسرعت بی سیم در هتل به صورت رایگان می باشد.

تمامی اتاق ها و سوئیت های جا دار هتل ریکسوس پرا مجهز به مینی بار و صندوق هستند. برخی از اتاق ها مشرف به خلیج شاخ طلایی (Golden Horn) می باشند.

می توانید در کافه رویال، در چشم اندازی از شاخ طلایی میانوعده های لذیذ و نوشیدنی میل کنید. کافه-رستوران چَپِل (Chapelle) با داشتن محیطی شبیه به پاریس، شب هنگام انواع غذا های بین المللی را سرو می کند. رستوران سَمدان 13 (Samdan13) مکانی مناسب برای غذا خوری در استانبول است.

می توانید در مرکز آبگرم ریکسوس رویال با سرویس های انحصاری اسپا سول از جمله انواع جلسات ماساژ، سونا و حمام ترکی جانی تازه بگیرید. همچنین یک بدنسازی کاملا مجهز در هتل ریکسوس پرا قرار دارد. سلمانی واقع در مجموعه ی هتل آماده ی سرویس دهی به مهمانان گرامی است. کانتر پذیرش هتل ریکسوس پرا به صورت 24 ساعته در دسترس خواهد بود.

مرکز خرید معروف جواهر در 5.4 کیلومتری هتل ریکسوس پرا قرار گرفته و از طریق مترو قابل دسترسی است. فاصله ی هتل تا مرکز خرید ایستینیه پارک 112 کیلومتر می باشد. بیمارستان آجی بادم تکسیم 1.5 کیلومتر و بیمارستان آمریکایی 3.5 کیلومتر با ریکسوس پرا فاصله دارند. هتل برای گشت و گذار در فضای تاریخی استانبول هنگام قدم زدن به سمت برج گالاتا و موزه ی معصومیت – که در فاصله ی 15 دقیقه پیاده روی از آن قرار دارند - موقعیت مکانی ایده آلی دارد. فرودگاه آتاتورک کمتر از 30 کیلومتر با ریکسوس پرا فاصله دارد و با دریافت اضافه بها سرویس حمل و نقل توسط هتل ارائه خواهد شد.

هتل ریکسوس پرا استانبول ترکیبی از فضای فریبنده ی منطقه ی پرا با کیفیت بی نظیر هتل های ریکسوس است. تاریخ، فرهنگ، هنر، سرگرمی، مراکز تجاری، محیط شیک و چشم اندازی فوق العاده، هتل ریکسوس پرا را دربرگرفته اند. علاوه بر این ها، هتل چشم انداز فوق العاده ای از محله ی پرا و خلیج شاخ طلایی دارد.

 

سرگرمی در هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا دقیقا در قلب پرا، مرکز سرگرمی استانبول قرار گرفته است. محله ی پرا با پیشینه ی چند فرهنگی اش، انواع سرگرمی ها را برای انواع سلیقه ها فراهم می کند. علاوه بر 5 رستوران و کافه ی داخل هتل، کافه تریا ها، کافه ها، رستوران ها، مراکز گردهمایی، گالری های هنری، تئاتر ها، سالن های کنسرت و سینما ها ی واقع در سراسر پرا انواع سرگرمی ها را به شما ارائه می دهند.

 

مرکز آبگرم هتل ریکسوس پرا استانبول

مرکز آبگرم هتل ریکسوس پرا به شما کمک می کند پس از یک روز پرمشغله استرس خود را از بین ببرید و جسم و روح خود را برای آغاز روزی دیگر تازه کنید. خدمات و درمان های بی همتا ی خاور دور و عطر های جادویی آروماتراپی را در این مرکز تجربه کنید. در وانی که با گلبرگ های رز تزئین شده آب تنی کنید، از خدمات زیبایی انجام شده با بهترین محصولات جهان بهره ببرید و در حمام ترکی با روش های سنتی پوست خود را تازه کنید. اعضا ی بدنسازی برای هر یک از خدمات مرکز آبگرم ریکسوس رویال تخفیف دریافت خواهند کرد.

اتاق ماساژ: کلاسیک، تایلند، بالی، سنگ داغ و ماساژ زوجین.

اتاق خدمات درمانی: جلبک درمانی، درمان با چای سبز، مراقبت از پوست و مراقبت از بدن.

همچنین سونا ی بخار، سونا ی فنلاندی، حمام ترکی و بدنسازی داخل مرکز آبگرم ریکسوس رویال قرار دارند.

 

غذا خوری در هتل ریکسوس پرا استانبول

3 رستوران سفارشی هتل ریکسوس پرا، متمایز ترین غذا های ترکی و بین المللی، تهیه شده توسط سرآشپزان خبره ی هتل، را سرو می کنند. سمدان، چَپِل ( مجهز به فضا های روباز و سرپوشیده )، باربونیا و کافه رویال، طعم های سنتی و بین المللی را به محیط رنگارنگ محله ی پرا اضافه می کنند.

رستوران سمدان: سمدان منویی لذیذ و غنی از غذا های ترکی و بین المللی را در مقابل منظره ی تاریخی و زیبا ی پرا ارائه می کند. این رستوران که در تراس هتل ریکسوس پرا قرار دارد فرهنگ هیجان انگیز، پویا و غنی استانبول را بازتاب می دهد. این رستوران بسیار راحت و لوکس است.

کافه رستوران چپل: دکوراسیون رستوران چپل ترکیبی از عناصر مدرن و کلاسیک می باشد. هنگام برگزاری فستیوال ها و کارگاه های هنری در استانبول بسیاری از مشاهیر ترکیه و خارجی در این رستوران حضور پیدا می کنند. چپل با ارائه ی طعم های مختلف از سراسر جهان و انواع نوشیدنی هایش لذت صرف نهار و شام را برای شما دوچندان خواهد کرد.

کافه رویال: کافه رویال در تمام طول روز آماده ی پذیرایی از شما می باشد. یک فنجان قهوه یا صبحانه، میانوعده های لذیذ، غذا های با کیفیت بین المللی به هنگام شام و انواع نوشیدنی های گرم و سرد در هر زمانی از روز در چشم اندازی از خلیج شاخ طلایی انتظار شما را می کشند.

 

تعداد اتاق ها: 116

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / بدنسازی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

DELUXE PERA VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE SEA VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

deluxe

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUX ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved