هتل ریمبا جیمباران بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ریمبا جیمباران بالی RIMBA Jimbaran BALI by AYANA، دارای اتاق های لوکس می باشد. این هتل پنج ستاره دارای امکانات تفریحی از قبیل  12 استخر روباز، مرکز تناسب اندام و  19 رستوران می باشد. در این هتل پذیرش به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی به میهمانان می باشد. تمامی اتاق های این هتل با چشم انداز زیبا از منظره های گرمسیری پذیزای میهمانان خواهد بود. اینترنت بی سیم رایگان در تمامی نقاط هتل در دسترس میهمانان خواهد بود.

تمامی اتاق ها مجهز به بالکن های شخصی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون LCD و سیستم پخش کننده دی وی دی در صورت در خواست، حمام با وان، لوازم آرایشی و کیت های دندانپزشکی می باشند. در بعضی از اتاق ها نیز اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر های تالاب مانند را دارند.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی نگو هارا 20 دقیقه و تا جیمباران که غذا های متنوع و خوش طعم دریایی را سرو می کند 15 دقیقه می باشد.

میهمانان می توانند از غذا ها و نوشیدنی های کافه راک معروف و هم چنین مرکز تناسب اندام  و سلامتی هتل لذت ببرند. هتل ریمبا جیمباران سرویس رفت و آمد رایگان برای مرکز خرید کالکشن و هتل آینا را برای میهمانان فراهم کرده است. در این هتل همچنین امکاناتی از قبیل زمین بازی کودکان، مرکز تجاری و تور های مساعدتی برای میهمانان فراهم شده می باشد. میهمانان در این هتل قادر خواهند بود هزینه ها را  با یونیون کارت پرداخت کنند.

رستوران اه – یات آبالونه (Ah-Yat Abalone) غذا های خاص چینی، رستوران توگه نیز غذا های خوش طعمی را برای میهمانان سرو می نمایند. روم سرویس نیز در این هتل برای میهمانان فراهم است. همچنین میهمانان می توانند صبحانه های بی نظیری را در رستوران پدی  که در هتل آیانا واقع شده و به عنوان خواهر هتل ریمبا شناخته می شود میل نمایند.     

کارکنان هتل ریمبا جیمباران قادر هستند به زبان های انگلیسی، چینی، تایوانی، ژاپنی، کره ای، روسی و اندونزیایی صحبت کنند.

مرکز آبگرم هتل ریمبا جیمباران

مرکز آبگرم آیانا

در مرکز آبگرم آیانا انواع ماساژ های آرامش بخش و روش های درمانی متنوع برای میهمانان ارائه می شود. مرکز آبگرم آیانا یکی از بهترین مراکز آبگرم جهان می باشد.

مرکز آبگرم سیگنیتر

در مرکز آبگرم سیگنیتر نیز انواع ماساژ ها و روش های درمانی برای میهمانان ارائه می شود. در این مرکز آبگرم انواع ماساژ ها با روش های درمانی نوین نیز برای میهمانان ارائه می شود.

اتاق جلسه هتل ریمبا جیمباران

در این اتاق جلسه میهمانان می توانند جلسات حرفه ای را برگزار نمایند. از امکانات این اتاق جلسه می توان به صندلی های راحت و قابل تنظیم، تجهیزات صوتی و تصویری، سرو میان وعده ها برای میهمانان   و ... اشاره کرد.

رستوران های هتل ریمبا جیمباران

رستوران و کافه سیگنتر  Coffee Signature Restaurants &

غذا های در یایی و استیک های خوش طعمی را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان در این رستوران می توانند شاهد سنت های بالی نیز باشند. همچنین میهمانان می توانند از چای بعد از طهر همراه با  چشم انداز زیبا در این رستوران لذت ببرند. غذا های خوش طعم و محلی مکزیکی نیز برای میهمانان سرو می گردد. این رستوران مخصوصا در هنگام غروب با چشم انداز فوق العاده ای پذیرای میهمانان خواهد بود.

رستوران داوا Restaurants DAVA

داوا غذا های دریایی و استیک های بینظیری را با چشم اندازی زیبا و حیرت انگیز برای میهمانان سرو می نماید. این رستوران مکانی مناسب برای قرار های دوستانه و جمع های خانوادگی می باشد. میهمانان می توانند در این رستوران نوشیدنی های خاص و متنوعی را میل نمایند.

کافه راک   Cafe Rock

در مکانی حیرت انگیز نوشیدنی های متنوع میل کرده و از چشم انداز بکر از طبیعت این مکان لذت ببرید. این رستوران گنجایش 880 نفر را داشته و یکی از بهترین رستوران های بالی شناخته می شود که چشم انداز زیبایی از دریا را به تماشا میهمانان می گذارد. کافه راک دارای دو فضا باز و سرپوشیده می باشد که میهمانان می توانند به انتخاب خود هر کدام را از این دو فضا را انتخاب نمایند. در این کافه انواع نوشیدنی های گرم و سرذ برای میهمانان سرو می شود.

رستوران یونیک UNIQUE

یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین رستوران های بالی، یونیک است. این رستوران با سرو غذا های خوش طعم و همچنین منظره رویایی که دارد به یکی از پر طرفدار ترین ها تبدیل شده است. این رستوران با چشم انداز 360 درجه ای به یکی از بهترین مقاصد برای قرار های دوستانه و جمع های خانوادگی تبدیل شده است. میهمانان می توانند غذا های مکزیکی خوش طعم و انواع نوشیدنی ها را در این مکان میل کنند.

مدرسه آشپزی هتل

در ریمبا جیمباران واقع شده و دارای سر آشپزان معروفی می باشد. میهمانان می توانند به این مدرسه رفته و از نزدیک شاهد چگونگی پخت غذا ها در این هتل باشند. این مدرسه شامل دو بخش جدا می باشد غذا های محلی و غذا های سنتی، میهمانان می توانند تجربیات جدیدی را در این مدرسه بدست آورند.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی   استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان    استخر روباز   مرکز تناسب اندام فانتزی  مرکز تناسب اندام و آبگرم   کافه    ساحل

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 - 00:00 تحویل اتاق: 12:00 - 13:00
map
نام اتاق

Jimbaran Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Ocean View Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Pool Access Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

East Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Jimbaran Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Ocean View Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved