هتل ریتز کارلتون کوالالامپور

کوالالامپور
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ریتزکارلتون کوالالامپور  The Ritz-Carlton, Kuala Lumpur اقامتگاهی مجلل و باشکوه است که در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور و خیابان ایمبی قرار گرفته است که از نظر موقعیت مکانی به خیابان پر رفت و آمد بوکیت بین تنگ نزدیک است. با وجود وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل دسترسی به مناطق مختلف شهر به راحتی ممکن می‌باشد. این هتل تا مراکز خرید واقع در خیابان بوکیت بین تنگ 5 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 45 کیلومتر و تا ایستگاه تاکسی چند قدم فاصله دارد.

اتاق های هتل ریتز کارلتون

365 اتاق استاندارد و سوئیت لوکس و رویایی در هتل تعبیه شده اند. فضایی رمانتیک و آرامش بخش، استفاده از رنگ های روشن، وسایل مدرن، مبلمانی کلاسیک، تخت خوابی راحت و استاندارد، پنجره هایی قدی با نورگیر مناسب که چشم اندازی باشکوه از مناظر شهر دارند، سیف باکس دراتاق، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، حمامی از سنگ مرمر مجهز به وان، دوش مجزا، رین شوور، لوازم آرایش و وسایل مکمل استحمام، سشوار، صندوق امانات، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم، مینی بار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، دستگاه پخش دی وی دی و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان از ویژگی های اتاق های رویایی هتل ریتز کارلتون کوالالامپور به شمار می رود.

امکانات هتل ریتز کارلتون

با نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی سازگار بوده و بسیار متنوع و مفرح است. گزیده ای از امکانات ورزشی و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل ریتز کارلتون استانبول شامل استخر سرپوشیده و روباز، حمام خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی پیشرفته، مرکز سلامت و آب گرم، اتاق بازی کودک، سرویس نگه داری از کودک، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات خانه داری، روزنامه، آسانسور، فضای سبز، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی، لاندری، فروشگاه، کلوپ با دی جی، ترانسفر رایگان فرودگاهی، صبحانه بوفه، چندین رستوران با فضایی با شکوه، کافی شاپ، سولاریوم، محل مخصوص کشیدن سیگار، تراس حمام آفتاب، آرایشگاه، بار، تاکسی سرویس و . . . می باشد.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Club Deluxe Room with Club access

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

One-Bedroom Club Suite with Club access

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Two-Bedroom Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Three-Bedroom Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوالالامپور

 
© 2018 , All Right Reserved