هتل رویال چولان کوالالامپور

کوالالامپور
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رویال چولان کوالالامپور The Royale Chulan Kuala Lumpur، جزو بهترین هتل های کوالالامپور بوده و در مرکز تجاری و مهم شهر واقع شده است. پایه طراحی و دکوراسیون آن با مبنای فرهنگ و معماری شرق آسیا به ویژه مالزی بنا شده است، که باعث شده میهمانان بتوانند سفر به مالزی را با تمام وجود خود حس کنند.
این هتل شامل ۳۰۰ اتاق لوکس و ۱۰۲ سوئیت و آپارتمان با امکانات ویژه می باشد. در دکوراسیون اتاق ها از سرامیک، چوب های منبت و معرق کاری شده و کاشی های صنعتی استفاده شده که در نهایت محیطی لوکس و فوق العاده زیبا را برای میهمانان مهیا کرده است. علاوه بر تمامی ویژگی ها قرار داشتن این هتل در خیابان لوکس و آرام در حین نزدیکی به مراکز توریستی و پر طرفدار از جمله پاویلیون آن را به انتخابی بی نظیر تبدیل کرده است. از امکانات هتل می توان به ورزشگاه مجهز سر پوشیده و آب گرم اشاره کرد. طراحی ویژه همراه با موقعیت استثنایی از ویژگی های یک هتل ۵ ستاره عالی با مهمان نوازی آسیایی گرم به شمار می رود. 

پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهداری از کودکان، کافه، مرکز تجاری، پارکینگ، قهوه خانه، دربان، صرافی، آسانسور، خدمات رختشویی، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی، جامه دان، اتاق جلسه، امکانات برای افراد مسن و معلول، مطبوعات، رستوران، جعبه سپرده ایمنی، سالن، مغازه ها، تورهای گردشگری، مرکز تناسب اندام، ماساژ، استخر در فضای باز، آبگرم، بار داخل استخر، زمین بازی و استخر کودکان، زمین اسکواش، سونای بخار و خشک، زمین گلف از دیگر امکانات هتل می باشند.

فاصله هتل تا مرکز خرید پاویلیون ۴۰۰ متر (۵ دقیقه پیاده روی)، تا خیابان بوکیت بینتانگ ۵۰۰ (۶ دقیقه پیاده روی)، تا مرکز کی ال ۶۰۰ (۸ دقیقه پیاده روی) و تا آکواریوم کی ال سی سی ۶۰۰ متر (۸ دقیقه پیاده روی) می باشد.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 07:00
map
نام اتاق

Superior Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوالالامپور

 
© 2018 , All Right Reserved