هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم

بدروم
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم (Royal Asarlik Beach)، به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است. در نزدیکی این هتل کافه ها و خیابان های شلوغ شبانه زیادی وجود دارد.

این  هتل دارای  سرگرمی های متنوع می باشد، تیم سرگرمی این هتل در هفت روز هقته سرگرمی های متنوعی را برای میهمانان ایجاد می کنند.

میهمانان در تابستان می توانند در رستوران اصلی تراس (Terrace Restaurant)، رستوران های سفارشی، کافه در نزدیکی استخر، کافه تراس و کافه لابی غذا های خوش طعمی را میل کنند.

این هتل برای تعطیلات تابستانی بسیار مناسب است، میهمانان می توانند ورزش های آبی و سرگرمی های ساحلی نیز بهره مند شوند. نزدیکتربن کافه در چند قدمی هتل واقع شده است.

اینترنت بی سیم رایگان در لابی، اتاق کامپیوتر با شارژ اضافی در این هتل برای میهمانان وجود دارد.

 

مرکز سلامتی و آبگرم هتل رویال آسارلیک

این مرکز آبگرم ذهن، روح و جسم میهمانان را به آرامش می رساند، از خدماتی که در این مرکز آبگرم می توان به روش های درمانی با گِل، انواع ماساژ ها، آروما تراپی (عطر درمانی)، سالن و خدمات زیبایی، حمام سنتی ترکی، ماساز محلی با کف، سونا، اتاق بخار، خدمات برای زیبایی پوست

 

رستوران هتل رویال آسارلیک

در طبقه 6 هتل واقع شده و انواع غذا های بین المللی و محلی را برای میهمانان سرو می کند. این رستوران با چشم انداز زیبا گنجایش 350 نفر در فضا بسته و 500 نفر در فضا باز را دارد.

 

امکانات محبوب هتل

استخر / ساحل / اینترنت بی سیم رایگان / اتاق های خانوادگی / پارکینگ رایگان / مرکز تناسب اندام / کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Std. Room Land View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Std. Room Sea View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بدروم

 
© 2018 , All Right Reserved