هتل رنسانس کوالالامپور

کوالالامپور - تویین تاور
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رنسانس کوالالامپور Renaissance Kuala Lumpur Hotel، دقیقا در مرکز شهر با داشتن منظره ای زیبا و کارت پستالی از برج های دو قلو پتروناس قرار دارد. هتل رنسانس کوالالامپور جزو گروه معروف و حرفه ای ماریوت می باشد. فاصلهٔ ۵ دقیقه ای از بلندترین برج دو قلو دنیا امکان بازدید از این مکان و به روزترین مرکز خرید شهر کوالالامپور را برای میهمانان مهیا می سازد. ایستگاه منو ریل بوکیت ناناس تنها در فاصلهٔ ۲ دقیقه ای هتل واقع شده است.

دکوراسیون لوکس این هتل امکان لذت بردن و آرامش گرفتن بعد از یک روز طولانی از خرید یا گشت و گذار در کوالالامپور را برای میهمانان فراهم می سازد. شاخهٔ شرقی این هتل دارای منظره استخر و اتاق های بالاتر برج دو قلو می باشد و همینطور شاخهٔ غربی نیز دید به استخر خارجی که در طبقهٔ ۴ واقع شده و همین طور برج مخابراتی را دارد.

پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهداری از کودکان، بار، مرکز تجاری، پارک ماشین، قهوه خانه، دربان، صرافی، آسانسور، خدمات رختشویی، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی، نگهداری چمدان ها، امکانات ملاقات، امکانات برای افراد مسن و معلول، مطبوعات، رستوران، جعبه سپرده ایمنی، سالن، مغازه ها، تورهای گردشگری، مرکز تناسب اندام، ماساژ، استخر در فضای باز، آبگرم، کافه داخل استخر، زمین بازی و استخر کودکان، سونای بخار و خشک و زمین تنیس از دیگر خدمات هتل می باشند.

فاصله هتل تا برج مخابراتی ۵۰۰ متر (۶ دقیقه پیاده روی)، تا خیابان بارها بنام خیابان چان کات ۶۰۰ (۸ دقیقه پیاده روی)، تا کلاب زوک ۴۰۰ (۶ دقیقه پیاده روی) و تا کی ال سی سی ۸۰۰ متر (۱۰ دقیقه پیاده روی) می باشد. 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوالالامپور

 
© 2018 , All Right Reserved