هتل رنسانس پلات استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رنسانس پلات استانبول (Renaissance Polat Istanbul Hotel)، به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره ی لوکس دارای باغ، تراس و استخر روباز است. می توانید در رنسانس پلات از چشم انداز زیبا ی دریا ی مرمره و یک مرکز آبگرم بزرگ با استخر های شنا و خدمات ماساژ لذت ببرید.

اتاق های هتل رنسانس پلات استانبول مجهز به سیستم تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون کابلی دارا ی صفحه نمایش تخت، فضا ی نشیمن، صندوق، میز تحریر و یک بطری آب معدنی رایگان در هر اتاق هستند. برخی اتاق ها مشرف به دریا می باشند.

مهمانان هتل رنسانس پلات استانبول می توانند در استخر های روباز و سرپوشیده و سونا ی بخار ترکی استراحت کرده یا در مرکز آبگرم از خدمات متنوع ماساژ بهره ببرند. همچنین یک باشگاه ورزشی مدرن و مجهز به دستگاه های بهبود دهنده ی قلب و عروق و وزنه های مختلف نیز در هتل وجود دارند.

رستوران و گریل دافنی (Daphe Restaurant & Grill) دارا ی چشم انداز جزایر پرنس بوده و کباب و غذا های مدیترانه ای سرو میکند. رستوران ماهی مرمره (Marmara Fish Restaurant) برای مهمانان غذا های تازه ی دریایی آماده کرده است. می توانید در قنادی پلات از صرف شیرینی ها و کیک های خوش طعم لذت ببرید.

مرکز شهر استانبول به اندازه ی یک سواری 20 دقیقه ای با هتل رنسانس پلات فاصله دارد. پارکینگ خصوصی با دریافت اضافه بها در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

هتل رنسانس پلات با داشتن دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی استانبول و تمامی بزرگراه های مهم استانبول، موقعیت مکانی ایده آلی داشته و به مهمانان خود خدمات و اقامتی درجه یک متناسب با سفر های کاری یا تعطیلات ارائه می دهد. این هتل به مسجد سلطان احمد، بازار بزرگ و ایا صوفیه دسترسی آسانی دارد.

 

مرکز آبگرم اسپرت پلاس هتل رنسانس پلات استانبول

با رفتن به مرکز آبگرم اسپرت پلاس به خود استراحتی داده و جسم، ذهن و روح خود را تازه کنید. شیاتسو، رفلوکسولوژی پا، ماساژ ضد استرس، ماساژ سوئدی، ماساژ با سنگ و ماساژ شکلات از جمله ی خدمات این مرکز می باشند. هر یک از این ماساژ ها مزیت های خاص خود را دارند. برای رفتن به این مرکز لازم است وقت قبلی بگیرید.

خدمات و تسهیلات: اسکراب بدن، پوشش بدن، خدمات مراقبتی چشم، کلاس های ورزشی، مشاوره ی تناسب اندام، ماساژ و سونا ی بخار.

 

مرکز تناسب اندام هتل رنسانس پلات استانبول

اسپرت پلاس: دستگاه های ورزشی، وزنه های مختلف، دوچرخه ی اسپینینگ، تجهیزات پیلاتس، کلاس های ورزشی رایگان و 60 دستگاه هوازی.

استخر سرپوشیده: حوله و استخر کودکان.

استخر روباز ( فصلی ): حوله، استخر کودکان و جکوزی.

فعالیت ها: مسیر دویدن، سونا، زمین ورزشی، اسکواش، تنیس رو ی میز و تنیس.

 

غذا خوری در هتل رنسانس پلات استانبول

رستوران و گریل دافنی: صبحانه به صورت سلف سرویس و نهار و شام به صورت سفارشی سرو می شوند. این رستوران در محیطی گرم و خودمانی در طبقه ی زیرین لابی قرار گرفته است و چشم اندازی از استخر دارد. دافنی غذا های ترکی و مدیترانه ای سرو می کند.

رستوران دریایی مرمره: این رستوران به دریای مرمره مشرف است و با پیش غذا های لذیذ ترکی، انواع ماهی تازه و نوشیدنی های متنوع از مهمانانش پذیرایی می کند. رستوران مرمره وعده های نهار و شام سرو می کند.

کافه ی نوبلِس: هنگام صرف نوشیدنی های بین المللی، کوکتل های مدرن و کلاسیک و "نوبلس بایتس" در این کافه از چشم انداز زیبا ی دریا ی مرمره لذت ببرید.

قنادی پلات: انواع شکلات های خوش طعم، تارت لذیذ، کیک، کلوچه های خانگی و شیرینی در پلات ارائه می شوند. این قنادی انتخاب مناسبی برای صرف صبحانه های زود هنگام، دسر عصرانه یا میانوعده های سبک می باشد. پلات برای صبحانه، نهار و شام باز است.

 

تعداد اتاق ها: 237

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / مرکز تناسب اندام / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / رستوران

سال تاسیس: 1993 ( نوسازی در سال 2008 )

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved