هتل رامایانا ریزورت بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رامایانا (Ramayana Resort and Spa): این هتل به اندازه 4 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد. هتل رامایانا دارای امکانات دو استخر روباز، بازارچه، باغی زیبا به رنگ ارغوانی و اینترنت وای فای رایگان در محیط های عمومی هتل می باشد.

این هتل در روبروی بزرگترین مرکز خرید کوتا (Kuta) و به اندازه 5 دقیقه با فرودگاه بین المللی Ngurah Rai واقع شده است. همچنین پارک واتر بوم (Waterbom) به اندازه یک رانندگی کوتاه با هتل فاصله دارد.

با پرداخت هزینه اضافی مهمانان می توانند در کلاسهای رقص Balinese ، آشپزی محلی یا درست کردن انواع نوشیدنی شرکت کنند. تور بازدید از معبد و درمانهای آبگرم نیز در دسترس مسافران می باشد. مهمانان می توانند برای اجاره دوچرخه یا ماشین از قسمت پذیرش هتل اقدام کنند.

اتاق های هتل با طراحی مدرن به سبک بالیایی و امکاناتی نظیر تلویزیون، گاو صندوق، مینی بار و چای ساز تجهیز شده اند. همچنین حمام اختصاصی برای هر اتاق با دوش و وان در نظر گرفته شده است.

بشقاب غذاهای محلی و بین المللی در رستوران Gabah هتل سرو می گردد. پیشنهاد های دیگر غذایی شامل رستوران ژاپنی Bluefin ، خانه غذاهای دریایی و کافی شاپ Stadium می باشد. این هتل یکی از تراز اول ترین مکان های کوتا (Kuta) می باشد و مسافرین در مقایسه با دیگر هتل های این محله و مبلغ پرداختی از انتخاب خود راضی تر هستند.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Garand Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved