هتل رامادا پلازا مینام بانکوک

بانکوک
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رامادا پلازا منام ریورساید بانکوک، Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside، در امتداد رود چائو فرایا قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره اتاق هایی مشرف به رود و افق شهر داشته و تسهیلات آن شامل یک استخر روباز بزرگ به همراه مرکز آبگرم و 9 غذاخوری می شود.

هتل رامادا پلازا منام ریورساید از مرکز تفریحی و خرید سیلوم فاصله ی کمی داشته و با فرودگاه به اندازه ی یک سواری 40 دقیقه ای فاصله دارد. سرویس حمل و نقل رایگان با قایق از اسکله ی خود هتل تا ایستگاه اسکای تِرِینِ ( قطار شهری ) سافان تاکسین موجود می باشد. با 5 دقیقه پیاده روی می توانید از هتل به مرکز خرید آسیاتیک دِ ریوِرفرانت برسید.

اتاق های هتل رامادا پلازا منام ریورساید دارا ی دکوراسیون تایلندی به روز و اثاثیه ی شیک هستند. هر اتاق شامل یک تلویزیون، میز تحریر و میز پیش دستی می شود. سرویس های بهداشتی هتل بزرگ و مدرن می باشند. دسترسی به اینترنت بیسیم در سراسر هتل به صورت رایگان است.

مرکز آبگرم و سلامتی ماسیرا مجموعه ای از خدمات ماساژ و زیبایی را ارائه می دهد و تسهیلات این مرکز شامل سونا و سونا ی بخار می باشد.مهمانان می توانند در طول اقامتشان در مرکز تناسب اندام ورزش کنند.

رستوران و کافه ی تریِس اَت 27 به شما انتخابی بین گوشت باربیکیو شده و غذا ی دریایی و صرف آن در آشپزخانه ی اوپن نمایشی با چشم انداز بی نظیری از شهر را می دهد. یورِیژِن گریل رستوران با کیفیتی است که منویی تاثیرگذار شامل راسته ی گوساله ی نژاد انگِس، سالمون نروژی و شاه خرچنگ آلاسکایی ارائه می دهد. خدمات اتاق به صورت 24 ساعته در دسترس می باشند.

تعداد اتاق ها: 525

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    حمل و نقل فرودگاهی    مرکز آبگرم و سلامتی    مرکز تناسب اندام    ممنوعیت استعمال دخانیت در اتاق ها    پارکینگ رایگان

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بانکوک

 
© 2018 , All Right Reserved