هتل رادیسون بلو پرا استانبول

استانبول - بیوگلو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

رادیسون بلو پرا، هتلی لوکس و پرطرفدار در منطقه پرای استانبول

هتل 5 ستاره رادیسون بلو پرا یکی از هتل های محبوب و پرطزرفدار شهر زیبای استانبول است که در منطقه بی اوغلوی اسن شهر قرار گرفته و. با موقعیت مکانی بسیار خوبف امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده و چشم اندازی بی نظیر به شاخ طلایی استانبول نظران مسافران این شهر رویایی کشور ترکیه را به خود جلب می کند. این هتل در میان مسافران ایرانی استانبول هم محبوبیت بسیار بالایی دارد. اگر قصد سفر به این شهر زیبا و دیدنی و اقامت در رادیسون بلو پرا را دارید، با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات رفاهی متعدد این هتل لوکس و 5 ستاره بیشتر آشنا شوید.

اتاق های هتل رادیسون بلو پرا

130 واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد، سوپریور، اکسکیوتیو و سوئیت های رادیسون بلو پرا به امکانات بسیار خوبی مجهز شده اند که از جمله آنها می توان به اینترنت رایگان، کتری برقی، حمام اختصاصی، سشوار، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و ... اشاره کرد. این نکته را هم باید اضافه کرد که این امکانات با توجه به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است متغیر باشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

رادیسون بلو پرا امکانات رفاهی بسیار خوبی را هم در خود جای داده است که از جمله آنها می توان به استخر سرپوشیده، رستوران، بار، مرکز آبگرم و سلامتی، اتاق جلسات، خدمات خشکشویی، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ، اینترنت رایگان در تمامی مناطق هتل و ... اشاره کرد.

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

این هتل در منطقه بی اوغلو و در محله زیبا و دیدنی پرا قرار گرفته و موقعیت مکانی مناسب یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان مسافران شهر زیبای استانبول محسوب می شود. رادیسون بلو پرا تنها چند متر با خیابان جذاب استقلال فاصله داشته و برج گالاتا هم در فاصله 600 متری این هتل قرار گرفته است. نزدیکی به ایستگاه مترو شیشانه هم دسترسی مناسبی را به نقاط مختلف شهر استانبول برای مسافران رادیسون بلو پرا فراهم می کند.

رستوران و کافی شاپ

در رستوران تراس این هتل می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در محیطی لوکس و جذاب با چشم اندازی فوق العاده از شاخ طلایی نوش جان کنید. امتحان باقلواهای خوشمزه این رستوران را هم بعد از خوردن غذای اصلی فراموش نکنید.

در رستوران استیک اند مور هتل هم می توانید لحظاتی به یادماندنی را سپری کنید. صبحانه هم در رادیسون بلو پرا به صورت بوفه سرو می شود. لانج بار این هتل هم آماده رقم زدن لحظاتی فوق العاده برای میهمانان شهر زیبای استانبول است.

فاصله رادیسون بلو با برخی جاذبه های استانبول

موزه پرا ... 0.3 کیلومتر

برج گالاتا ... 0.6 کیلومتر

میدان تکسیم ... 1.3 کیلومتر

ایاصوفیه ... 2.5 کیلومتر

فرودگاه استانبول ... 31.9 کیلومتر

برخی امکانات هتل به اختصار

*استخر    *مرکز آبگرم و سلامتی    *رستوران    *اینترنت رایگان در تمامی مناطق هتل

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Superior Room with Sea View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

STANDARD CITY VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Business Class Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Junior Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Golden Horn Terrace Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved