هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

استانبول - شیشلی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول (Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli)، در شیشلی، یکی از مراکز تجاری استانبول، واقع شده است و تنها 250 متر با مرکز خرید جواهر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره مجهز به یک استخر سرپوشیده، یک استخر روباز، یک بدنسازی، یک سونا و یک حمام ترکی برای استراحت شما می باشد. کانتر پذیرش 24 ساعته و اینترنت بیسیم رایگان نیز در دسترس هستند. می توانید در "بالکن شیشا لاونج" که انواع قلیان را با طعم های مختلف سرو می کند به استراحت بپردازید.

اتاق های هتل رادیسون بلو شیشلی شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال های پِی پِر ویو ( پرداخت به ازای تماشا )، تهویه هوا ی مطبوع، کتری برقی و مینی بار می شوند. سرویس های بهداشتی خصوصی اتاق ها که مجهز به وان یا دوش هستند، همچنین مجهز به یک سشوار و یک حوله می باشند. یک فضا ی نشیمن، میز و لوازم اتو نیز در اتاق ها قرار دارند. برخی از اتاق ها اجازه ی دسترسی به بیزنس لاونج را دارند که چای و انواع نوشیدنی را سرو می کند.

روز خود را با صبحانه ی سلف سرویس هتل رادیسون بلو شیشلی آغاز کنید. نهار و شام به صورت سفارشی در رستورانی با سبک اصیل ترکی سرو می شوند. گزینه های غذا خوری شامل رستوران سنتی ترکی (حمدی Hamdi) و رستوران استیک می باشد.

مهمانان عزیز می توانند در کافه ی هتل رادیسون بلو شیشلی نوشیدنی و تنقلات میل کنند. کافه ی استخر نیز در فصل تابستان باز است. همچنین مهمانان می توانند در بیزنس لاونج استراحت کنند.

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول در فاصله ی یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه متروباس و ایستگاه مترو ی شیشلی – که به دیگر بخش های شهر و شبکه ی حمل و نقل ریلی دسترسی آسان دارد – قرار گرفته است. می توانید با پیاده روی از هتل به مناطق تکسیم، نیشان تاشی و عثمان بی برسید. فرودگاه بین المللی آتاتورک در 21 کیلومتری هتل رادیسون بلو شیشلی واقع شده است.

 

خدمات و تسهیلات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

کیفیت بی نظیر خدمات هتل رادیسون بلو شیشلی، مانند کانتر پذیرش 24 ساعته، بدنسازی واقع در مجموعه ی هتل و استخر های سرپوشیده و روباز همگی باعث می شوند احساس کنید در خانه ی خود حضور دارید. مرکز آبگرم لوکس هتل شامل یک جکوزی، یک حمام ترکی و 10 اتاق ماساژ می شود.

 

مرکز آبگرم و بدنسازی هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

پس گذراندن یک روز زیر آفتاب گرم ترکیه و لذت بردن از دیدنی های شهر، جهت استراحت و بازیابی انرژی خود به مرکز آبگرم و بدنسازی بوتانیکا بروید. برای ورزشی جانانه یا شنا کردن به بدنسازی و استخر هتل رادیسون بلو شیشلی سری بزنید. در سونا ی بخار ترکی یا جکوزی به تمدد اعصاب پرداخته و با انتخاب ماساژی از منو ی متنوع ماساژ های این مرکز، شادابی بدن خود را بازیابید.

مرکز آبگرم: در مرکز آبگرم، حمام ترکی و جکوزی استراحت کرده و جانی تازه بگیرید. توصیه می شود ماساژ های مرکز را امتحان کنید. می توانید هنگام لذت بردن از خدمات این مرکز آبمیوه های تازه بنوشید.

استخر: در استخر روباز یا سرپوشیده ی هتل رادیسون بلو شیشلی شیرجه بزنید و آب تنی کنید. کافه ی تابستانی "باند پول" در کنار استخر نوشیدنی و میانوعده سرو می کند.

بدنسازی: با دستگاه های هوازی و وزنه های بدنسازی هتل رادیسون بلو شیشلی، برنامه ی ورزشی خود را ادامه داده یا در جلسه ای خصوصی با یکی از مربی های حرفه ای ما شرکت کنید. همچنین می توانید برنامه های تمرینی بدنسازی را امتحان کنید.

 

غذا خوری در هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

در رستوران های هتل رادیسون بلو شیشلی از صرف غذایی مجلل برای صبحانه، نهار و شام بهره ببرید. مردم محلی و مسافران به یک اندازه از غذا های بین المللی سرو شده در رستوران استیک اِن مور استانبول، و غذا های ترکی اصیل ارائه شده در رستوران حمدی لذت می برند. پس از میل کردن خوراکی لذیذ در رستوران های باکیفیت هتل، به کافه و کیک بون اَپِتیت بروید و شیرینی ها و دسر های خوش طعم آن را امتحان کنید. پیشنهاد می شود سوپر برِکفَست بوفه ( سلف سرویس صبحانه ی مفصل ) را که هر صبح در رستوران استیک اِن مور استانبول ارائه می شود، از دست ندهید. مهمانانی که در اتاق ها یا سوئیت های بیزنس کلاس اقامت دارند می توانند از بیزنس لاونج استفاده کنند. لازم است کودکان کمتر از 12 سال توسط خانواده همراهی شوند.

چه بخواهید زیر نور آفتاب کوکتلی گوارا بنوشید، چه در فضایی راحت تر در داخل هتل استراحت کنید، هتل رادیسون بلو شیشلی هر دو گزینه را برای شما میسر کرده است. کافه ی باند اِربن انواع نوشیدنی های بین المللی و محلی را به همراه منویی دلپذیر ارائه می دهد. کافه ی باند پول که در فصل تابستان باز است، به مهمانان گرامی این امکان را می دهد که در کنار استخر نوشیدنی میل کنند.

رستوران استیک اِن مور استانبول: سرآشپز حرفه ای این رستوران با تازه ترین ترکیبات محلی آشپزی کرده و به شما این اطمینان را می دهد که هر غذا با تخصص و دقتی بالا آماده شده و بسیار خوش طعم می باشد. قرار داشتن در طبقه ی اول و ساعات طولانی ارائه ی سرویس، تعدادی از دلایلی هستند که این مکان را به انتخابی مناسب برای مسافران تبدیل می کنند.

رستوران حمدی: وعده های نهار و شام خود را با غذا های لذیذ ترکی در محیط سرزنده ی حمدی صرف کنید. مردم محلی نیز از طرفداران این رستوران هستند.

کافه و کیک بون اپتیت: شیرینی های تازه و قهوه ی داغ این کافه را از دست ندهید. موقعیت مکانی این کافه در کنار کانتر پذیرش، آن را به انتخابی مناسب برای مسافران در حال پذیرش شدن یا خروج تبدیل می کند.

بالکن شیشا لاونج: از طعم های متنوع قلیان و سرویس فوق العاده ی این مکان لذت ببرید.

کافه ی باند اربن: باند اربن به کوکتل های جدید و لیست نوشیدنی های ترکی خود می بالد. می توانید از منو ی کامل ساندویچ ها، برگر ها و دیگر غذا های این کافه در محیطی شیک بهره ببرید.

کافه ی باند پول: این کافه که در فصل تابستان باز است، نوشیدنی های خنک و میانوعده سرو می کند. موقعیت مکانی مناسب باند پول به شما این فرصت را می دهد که از آفتاب گرفتن لذت ببرید.

 

تعداد اتاق ها: 291

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

PREMIUM ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved