هتل دبل تری بای هیلتون کوالالامپور

کوالالامپور
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل دبل تری بای هیلتون کوالالامپور DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur، جز مثلث طلایی کوالالامپور می باشد. این هتل ارائه دهنده بالش و مبلمان های راحتی، حمام های بزرگ، سشوار، مساعدت های توری، روزنامه های روزانه، خدمات خشک شویی، غذا های سنتی مالزیایی، کافه، نوشیدنی های مخصوص، استخر روباز، صبحانه در اتاق، دستگاه خود پرداز، پذیرش 24 ساعته، خدمات کودکان، خدمات شست و شوی لباس، دستگاه فتو کپی، محلی مخصوص برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه هوا، مرکز خرید و خدمات سرویس دهی اتاق ها  می باشد.

فاصله هیلتون تا برج دوقلو مالزی 15 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور یک ساعت می باشد.

رستوران های  دبل تری بای هیلتون کوالالامپور 

رستوران اکسیس لانگ Axis Lounge، مکانی آرام و مناسب برای صرف نوشیدنی، ساندویج، کیک های خوشمزه است. این رستوران مکان مناسبی برای قرار های کاری نیز می باشد. 

 رستوران سلار دور Cellar Door، رستوران سلار دور در کنار لابی هتل واقع شده و مکانی عالی برای صرف نوشیدنی می باشد.

رستوران ماکان کیچن Makan Kitchen، یکی از بهترین رستوران ها برای صرف غذا های سنتی مالزی می باشد این رستوران همچنین غذا های چینی و هندی را نیز سرو می کند.

کافه  فود استور The Food Store، بهترین مکان برای صرف چای، قهوه و همچنین آبمیوه و کیک می باشد که میهمانان را برای گشت و گذار در شهر و یا قرار کاری آماده می نماید.

رستوران توسکا Tosca، در نزدیکی استخر واقع شده و دارای دو فضا سرپوشیده و باز می باشد. این رستوران غذا های ایتالیایی خوش طعمی را ارائه می دهد که میهمانان می توانند از طعم خوب این غذا ها لذت ببرند.

امکانات محبوب این هتل

سرویس فرودگاهی   پارکینگ   اینترنت بی سیم   مرکز تناسب اندام    اتاق غیر سیگاری ها     رستوران      کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوالالامپور

 
© 2018 , All Right Reserved