هتل حیات رجنسی کریک هایتس دبی

دبی - شیخ زائد
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل حیات ریجنسی کریک هایتس دبی (Hyatt Regency Dubai Creek Heights)، در نزدیکی نهر دبی واقع شده است و ارائه دهنده ی اتاق های مدرن با فضای داخلی زیبا می باشد. هتل همچنین مجهز به استخر شنای روباز، باشگاه 24 ساعته ، مرکز آبگرم لوکس و کلوب کودکان می باشد. اینترنت بیسیم رایگان در تمامی مناطق در دسترس می باشد. از هتل تا برج خلیفه و مرکز خرید دبی 10 دقیقه با ماشین فاصله است.

همه ی اتاق های مهمان دارای چشم اندازی از خط افق ساحلی می باشند و مجهز به مینی بار رایگان، تهویه مطبوع و امکانات قهوه/چای ساز می باشند. همه ی اتاق ها مجهز به دوش مخصوص، وان های حمام مجزا، لوازم بهداشتی و دمپایی رو فرشی رایگان، و گاوصندوق می باشند.

سایر امکانات شامل یک سالن زیبایی، پارکبان رایگان و محل نگه داری چمدان ها می شود.

این هتل در فاصله 5 کیلومتری از مرکز ال الغریر و در فاصله 7 کیلومتری از کنوانسیون بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه، قرار گرفته است. تا جمیرا بیچ با ماشین 10 دقیقه فاصله است. تا فرودگاه بین المللی دبی نیز 10 دقیقه فاصله است.

 

فعالیت های تفریحی در هتل حیات ریجنسی کریک هایتس دبی

مرکز تناسب اندام: در مرکز تناسب اندام مدرن با تجهیزات هوازی و آموزشی قوی با تضمین حفاظت از رژیم غذایی تان، ورزش کنید. فضای تفریحی گسترده هتل همچنین شامل یک استودیو تناسب اندام، کلاس های گروه ورزش، استخر روباز با دمای کنترل شده ،امکانات آب درمانی، منطقه آرامش، یک کافه آبمیوه و طیف وسیعی از اتاق های آبگرم لوکس می باشد.

مرکز آبگرم نیسا: دارای هشت اتاق لوکس شامل دو سوییت VIP مجهز به فضای خصوصی ریلکسیشن با نور طبیعی خورشید ، می باشد. امکانات آب درمانی عبارتند از: سه استخر وسیع، تپیداریوم برای حمام آب گرم، کالداریوم برای حمام آب بسیار گرم، فریجیداریوم برای حمام آب سرد، استخر حیات بخش برای ایجاد استراحت و احیای جسم و روح، حمام سنتی با یک اتاق اسکراب و منطقه حمام گِل، مبل های ارگونومیک گرمایشی، چشمه یخ برای بهبود گردش خون، انواع دوش، فضای ریلکسیشن و برنامه زمانی.

استخر روباز: ارائه دهنده ی استخری با دمای کنترل شده مناسب برای هر خلق و خویی که داشته باشید در زیر نور آفتاب می باشد. استخر کودک نیز در دسترس می باشد. پس از یک روز پر مشغله آرامش خود را با شنا کردن زیر آفتاب و یا استراحت بر صندلی های راحت، بازیابید. کافه ی استخر ارائه دهنده ی غذاهای سبک، نوشیدنی و تنقلات با چشم اندازی از دور تا دور شهر می باشد.

 

رستوران های هتل حیات ریجنسی کریک هایتس دبی

سوفرا (Sufra): رستوران سوفرا در هر سه وعده صبحانه ، ناهار و شام، پذیرای مهمانان می باشد و غذاهای خاورمیانه ای، مدیترانه ای ، هندی و غربی را ارائه می کند. سرآشپزان این رستوران بسیار مشهور هستند. غذاهای مخصوص هتل شامل مزه های تازه، انواع سالاد ها، انواع کباب، fatayer، sawani، گریل مخلوط ایرانی، گوشت ذغالی ترکی و Kleftiko یونانی می باشد.

مارکت 24 (Market24): رستوران مارکت 24 یک منطقه ی راحت و آسیایی برای غذا خوردن در دبی می باشد، مکانی که مهمانان می توانند از فروشگاه کلاسیک شیرینی و قهوه با فرهنگ جهان قدیم، و در عین حال مدرن لذت ببرند. محیط این رستوران زنده، پر انرژی و گرم، با فعالیت های تفریحی زیاد می باشد. رستوران مارکت 24 ارائه دهنده ی انواع سالاد، ساندویچ، پاستا، پیتزا ، غذاهای آسیایی، انواع دسر و غذاهای سبک می باشد. مهمانان می توانند غذا را بر روی میزشان میل کنند و یا با خود ببرند.

لا تابلیتا (La Tablita): رستوران لا تابلیتا یک رستوران زنده و پر جنب و جوش با ارائه غذاهای مکزیکی از جمله تاکو می باشد.

لابی لانج (The Lobby Lounge): لابی لانج در قلب لابی هتل واقع شده است و چای، قهوه ، آبمیوه های تازه و سایر انواع نوشیدنی، انواع شیرینی، دسر، کیک، اسنک، ساندویچ  و سالاد را ارائه می کند.

کافه استخر (Pool Bar): این کافه فضایی آرامش بخش و روباز را برای استراحت مهمانان به وجود می آورد. یک مکان عالی برای صرف ناهار ، میان وعده و نوشیدنی در کنار استخر و یا درون آن می باشد.

غذاخوری داخل اتاق (In-room Dining): برای راحتی کامل مهمانان، سرویس 24 ساعته داخل اتاق نیز ارائه می شود. منو سرویس اتاق هتل شامل همه چیز از جمله صبحانه جامع، یک ناهار کاری و یا یک شام رمانتیک دو نفره می باشد. مهمانان می توانند از منوی گسترده غذاهای آسیایی، اروپایی و خاورمیانه، و انواع نوشیدنی ها انتخاب کنند.

هیو (Hue): از تراس 360 درجه ی رو باز و انواع نوشیدنی، کوکتل و قلیان لذت ببرید.

تعداد اتاق های هتل:461

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 11:30
map
نام اتاق

Studio room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

One Bedroom

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved