هتل جی ای اوشن ویو دبی

دبی - جمیرا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل جِی اِی اوشن ویو دبی (JA Ocean View Hotel)، واقع در خیابان معروف دِ واک در ساحل جمیرا و در فاصله کوتاه پیاده روی از ساحل جمیرا و مراکز خرید، رستوران و تفریح می باشد. جی ای اوشن ویو یک استخر بی نهایت، 6 کافه و رستوران، اقامت در کنار چشم انداز زیبایی از خلیج فارس را برای شما تدارک دیده است. مهمانان می توانند از دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم در سراسر هتل بهره ببرند.

تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل جی ای اوشن ویو منظره رو به دریا و بالکن تامین می کنند. کلاب روم و سوئیت ها دارای خدمات رایگان، اسنک و دسترسی به سالن کورال در طبقه 24ام می باشند. این اتاق ها دارای ظرفیت 2 کودک و 2 بزرگسال بوده اما اتاق های خانوادگی با ظرفیت بالاتر نیز موجود هستند.

می توانید در کافه ایتالیایی ویا (Caffé Via) چای، قهوه و تنقلات سبک میل کرده یا در رستوران ل ریواژ (Le Rivage) از غذا خوردن در محیطی فرانسوی لذت ببرید. کافه ی دِ دِک (The Deck) واقع در کنار استخر به دریا مشرف بوده و نوشیدنی و تنقلات سبک سرو می کند.

مهمان ها می توانند در استخر روباز و یا ساحل خصوصی آب تنی کنند. همچنین کودکان می توانند در فضای بازی و یا استخر کودکان وقت بگذرانند.

باشگاه بسیار مجهز هتل یا پرداخت اضافه بها در دسترس مهمان ها می باشد. مرکز آبگرم و انواع ماساژ، درمان، سونا، جکوزی و اتاق بخار نیز با پرداخت اضافه بها در دسترس مهمانان می باشد.

کانتر تور هتل می تواند برای مهمانان برنامه ی گشت و گذار در منطقه ترتیب دهد. فاصله ی هتل جی ای اوشن ویو تا دبی مارینا مال یک سواری 10 دقیقه ای و تا فرودگاه بین المللی دبی یک سواری 30 دقیقه ای می باشد. خدمات پارک ماشین توسط پیشخدمت نیز به صورت رایگان تدارک دیده شده است.

اقامتگاه ساحلی جمیرا ( جمیرا بیچ رزیدنس مقصد مناسب گردشگران علاقه مند به ساحل، استراحت و غذا می باشد.

 

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / پارکینگ رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / مرکز تناسب اندام   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 - 00:00 تحویل اتاق: 00:00 - 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved