هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی

کوش آداسی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی (Tusan Beach Resort)، به اندازه 1 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره چشم انداز بی نظیری از ساحل را ارائه می دهد. این هتل در چند قدمی ساحل بلو فلگ (Blue Flag) قرار گرفته است. 2 استخر روباز و پارک آبی کودکان دیگر بخش های تشکیل دهنده هتل توسان بیچ ریزورت هستند. تمامی اتاق های هتل مجهز به تهویه هوای مطبوع و بالکنی اختصاصی می باشند که شما را قادر می سازند تا منظره ی شگفت انگیزی از دریای اژه را نظاره گر باشید. اینترنت بی سیم رایگان در مجموعه هتل توسان بیچ موجود است.

اتاق های هتل توسان بیچ دارای دکوراسیونی مدرن، حمام خصوصی، صندوق امانات و تلویزیون می باشند.

رستوران هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی غذاهای لذیذی را به صورت سلف سرویس برای شما آماده کرده است. غذاهای بین المللی هتل را حتما امتحان کنید. رستوران لایکیا (Lykia Restaurant) غذا های دریایی و کباب های ترکی را برای مهمانان گرامی سرو می کند. در رستوران روباز زوگما (Zeugma Restaurant)، می توانید غذاهای سالم و تازه را در چشم اندازی خارق العاده از دریا میل نمایید.

کافه های هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی مجموعه ی متنوعی از نوشیدنی ها را در طول روز برای مهمانان ارائه می دهد. در ساعت 5 عصر چای عصرانه سرو می شود. کافه ی میانوعده از ساعت های پایانی شب شروع به کار نموده و تا صبح زود دایر می باشد، از صبحانه و سوپ این کافه لذت ببرید.

با ماساژهای مرکز آبگرم و سلامتی هتل توسان بیچ ریزورت به ذهن و جسم خود آرامش ببخشید. ( با پرداخت هزینه اضافه )

نزدیکترین فرودگاه به هتل توسان بیچ، فرودگاه عدنان مندرس، در 76 کیلومتری هتل واقع شده است. کانتر پذیرش و پارکینگ هتل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما می باشند.

 

سرگرمی در هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی

هیجان و شادی را در هتل توسان بیچ ریزورت تجربه کنید. تیم سرگرمی هتل برنامه و فعالیت های مهیجی را در طول روز برای شما را تدارک دیده است. با فراغ بال فرزندان خود را پرسنل با تجربه کلوب کودکان بسپارید و از فعالیت های ورزشی در فضای روباز و باغ های زیبا هتل بهره ببرید. مینی کلوب هتل توسان بیچ ریزورت بسته به سن و توانایی مهمانان کوچک خود (4 الی 12 سال)  فعالیت های متنوعی را برای آنها فراهم آورده است. رویداد های موسیقی، اجرای دی جی ها باعث می شود اقامتی بی نظیر را در هتل توسان تجربه کنید.

 

مرکز آبگرم و سلامتی در هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی

برنامه های بسیار ویژه ی مراقبتی و ماساژ با همراهی متخصصان مرکز آبگرم هتل توسان بیچ در انتظار شما هستند. سونای مرکز آبگرم به شما کمک می کند تا مواد سمی را از منافذ پوست خود خارج کرده و پوست خود را پاک سازی کنید. حداقل سن برای ورود به این مرکز 15 سال می باشد.

لذت استحمام در حمام ترکی و ماساژ درمانی و محصولات منحصر به فرد مراقبت پوستی همگی به روح شما نیرویی تازه می بخشند. ماساژهای عثمانی و ماساژ کف در حمام ترکی هتل توسان بیچ، گردش خون شما را تنظیم می کند.

در حمام فین، به کمک بخار موجود در مرکز، راه تنفسی و منافذ پوستی خود را باز کنید و از امکانات آن لذت ببرید. تیم حرفه ای مرکز آبگرم و سلامتی هتل توسان بیچ انواع خدمات و تسهیلات مانند ماساژهای خاور دور، ماساژ درمانی و آروما تراپی را ارائه می دهد.

خدمات مراقبت پوستی با استفاده از اسکراب های مختلف و مواد آبرسان، سلولهای مرده پوستتان را از بین می برد.

 

رستوران و غذاخوری در هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی

در طول اقامت خود در هتل توسان بیچ از صرف غذاهای بی نظیری که با روش های متنوع سرو می شوند لذت ببرید. رستوران هتل با ظرفیت 400 نفره غذاهای متنوعی را در طول سال فراهم آورده است.

رستوران زوگما: این رستوران با ظرفیت 750 نفر غذاهای لذیذ را در چشم اندازی بی نظیر از دریای اژه در فصل های بهار و تابستان ارائه می دهد.

رستوران لایکیا: در رستوران لایکیا هتل توسان بیچ انواع غذاهای سنتی ترکی، کباب ترکی و دریایی برای مهمان گرامی آماده شده است.

رستوران افس: با ظرفیت 300 نفر و دارا بودن دکوراسیونی مدرن و زیبا آن را به مکانی ایده آل برای برگزاری مراسم و جشن ها کرده.

کافه ی پِرج: کافه ی پرج شما را قادر می سازد تا منظره ی زیبایی از استخر های هتل که همانند آکواریوم ظاهر شده اند را نظاره گر باشد. مهمانان گرامی می توانند انواع نوشیدنی ها و میانوعده ها را در این کافه میل نمایند.

کافه ی تِئوس: در فضایی روباز میانوعده های متنوعی را سرو می کند.

 

خدمات و تسهیلات هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی

رو به ساحل، تراس حمام آفتاب، ساحل خصوصی، تراس، باغ، حوله استخر/ساحل، استخر روباز، استخر سرپوشیده، حمام ترکی ( شامل اضافه بها )، ماساژ ( شامل اضافه بها )، مرکز آبگرم و سلامتی ( شامل اضافه بها )، سونا ( شامل اضافه بها )، سرگرمی عصرانه، کلوب کودکان، لوازم ورزش های آبی، کافه ی شبانه ( شامل اضافه بها )، تیم سرگرمی، قایق کانو، کتابخانه، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد ( شامل اضافه بها )، زمین بازی کودکان، سالن بازی، زمین تنیس، کافه ی میانوعده، رستوران سفارشی، رستوران سلف سرویس، اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات نظافتی روزانه، انبار بار، تبدیل ارز، کانتر پذیرش 24 ساعته، جلای کفش ( شامل اضافه بها )، اتوشویی ( شامل اضافه بها )، لباسشویی ( شامل اضافه بها )،  فکس/فتوکپی ( شامل اضافه بها )، مینی مارکت در مجموعه، حمل و نقل فرودگاهی ( شامل اضافه بها )، تهویه هوای مطبوع، ممنوعیت استعمال دخانیات در مجموعه، فروشگاه، کرایه ی اتومبیل، فروشگاه خرید هدیه، اتاق خانوادگی، سلمانی، امکانات برای افراد کم توان، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها و روزنامه ( شامل اضافه بها ).

 

تعداد اتاق ها: 377

محبوب ترین امکانات هتل

اینترنت بی سیم رایگان / رو به ساحل / اتاق خانوادگی / پارکینگ رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / استخر روباز

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

MAIN BUILDING DELUXE LAND VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

MAIN BUILDING DELUXE SEA VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوش آداسی

 
© 2018 , All Right Reserved