هتل تایتانیک سیتی استانبول

استانبول - بیوگلو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل تایتانیک سیتی استانبول (Titanic City Taksim)، با میدان تکسیم به اندازه ی 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 4 ستاره مجهز به مرکز آبگرمی شامل حمام ترکی، استخر سرپوشیده و باشگاه ورزشی است که استفاده از آن ها برای مهمانان رایگان می باشد. خدمات ماساژ ارائه شده در این مرکز شامل اضافه بها می شوند.

اتاق های هتل تایتانیک سیتی تکسیم امروزی بوده و مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند.

صبحانه ی هتل تایتانیک سیتی تکسیم شامل گزینه های متنوعی از جمله سالاد، تخم مرغ، انواع پنیر، ژامبون و میوه ی تازه است. یک کافه در طبقه ی همکف و یک کافه که نوشیدنی های داغ سرو می کند، در تایتانیک سیتی تکسیم قرار دارند.

اتاق های هتل تایتانیک سیتی تکسیم دکوراسیون مدرن و کفپوش چوبی داشته و سرویس های بهداشتی واقع در آن ها بسیار شیک می باشند. اتاق ها شامل صندوق می شوند و به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی دارند.

کانتر پذیرش 24 ساعته ی هتل تایتانیک سیتی تکسیم خدمات اتاق ارائه می دهد. سرویس لباسشویی، خشکشویی و اتو کشی نیز با پرداخت اضافه بها قابل ارائه هستند.

نزدیکی منطقه ی تکسیم به جاذبه های تاریخی و گردشگری و مراکز همایش ها، آن را به مکانی ایده آل برای مسافرانی تبدیل کرده است که به قصد تجارت و تفریح به استانبول آمده اند. هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول در منطقه ای پیاده رو، با فاصله ی 600 متر از فروشگاه های خیابان استقلال و 800 متر از مرکز کنگره ی استانبول قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر با هتل فاصله دارد. مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل در 1.2 کیلومتری هتل واقع شده اند. همچنین بسیاری از مراکز خرید، دفاتر کمپانی های مهم و مراکز گردهمایی در نزدیکی هتل تایتانیک سیتی تکسیم قرار دارند.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

مرکز آبگرم و تناسب اندام اوشن برای مهمانان هتل تایتانیک سیتی تکسیم به دور از استرس زندگی روزمره اوقاتی آرامش بخش را رقم خواهد زد. این مرکز با مساحت 1000 متر مربع دارا ی بدنسازی، استخر سرپوشیده، مرکز آبگرم، بخش استراحت، سونا، حمام بخار، جکوزی و کافه ویتامین می باشد. به کمک ماساژ های انجام شده توسط پرسنل حرفه ای مرکز احساس شادابی کرده یا در استخر سرپوشیده شنا کنید.

در بدنسازی این مرکز تمرینات ورزشی خود را از سر بگیرید. با کمک تجهیزات مدرن، دستگاه های هوازی و وزنه های آزاد بدنسازی هتل تایتانیک سیتی تکسیم، تناسب اندام خود را در طول سفرتان حفظ کنید.

مرکز لوکس آبگرم هتل تایتانیک سیتی تکسیم دنیایی از آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ماساژ های ارائه شده اعصاب شما را آرام خواهند کرد. پس از کیسه کشیده شدن و لیف صابون در حمام ترکی می توانید در اتاق های مدرن بخش استراحت به تمدد اعصاب بپردازید. پس از دریافت ماساژ احساس طراوت خواهید کرد.

 

غذا خوری در هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم به مهمانانش این فرصت را می دهد که در هر ساعتی از روز غذا های متنوعی را صرف کنند. از صبحانه ی سلف سرویس رستوران اَلستا و سرویس فوق العاده اش لذت ببرید. طعم میانوعده های سبک، دسر ها و کیک های دلپذیر تایتانیک کافی همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند. در کافه رستوران کامپس که در بالاترین طبقه ی هتل تایتانیک سیتی تکسیم قرار دارد از شامی رمانتیک در چشم اندازی بی نظیر از استانبول لذت برده یا کوکتل های ویژه ی آن را امتحان کنید.

رستوران الستا: رستوران الستا در طبقه ی بالا ی لابی قرار دارد و فضای آن بسیار نورگیر است. صبحانه ی گرم و سرد به صورت سلف سرویس سرو می شود و آب پرتقال تازه یا چای/قهوه نیز برای صبحانه موجود هستند. سرویس ویژه ی نهار یا شام سلف سرویس نیز برای تعداد زیاد مهمانان تدارک داده خواهد شد.

تایتانیک کافی: قهوه ها و میانوعده های تازه ی ارائه شده در تایتانیک کافی، این کافه را به مکانی ایده آل برای استراحت های کوتاه روزانه تبدیل کرده اند. می توانید در محیط آرام و راحت این کافه هنگام صرف قهوه، دسر یا کیک با همکاران یا دوستان خود دور هم جمع شده یا جلسه ی کاری برگزار کنید. محیط شیک، تجهیزات صوتی/بصری و اتصال اینترنت موجود در تایتانیک کافی، شرایط لازم برای برگزاری جلسات کاری ( با ظرفیت 60 نفر ) را فراهم کرده اند.

کافه رستوران کامپس: این رستوران بر پشت بام هتل تایتانیک سیتی تکسیم قرار گرفته است و چشم انداز زیبایی دارد. محیط زیبا ی کامپس مکانی ایده آل برای صرف شامی دو نفره، ملاقات با همکاران یا صرف کوکتلی گوارا می باشد. می توانید از غذا های سفارشی سنتی و بین المللی این رستوران نهایت لذت را ببرید. کامپس در مجاورت سالن های همایش در طبقه ی 11 ام واقع شده است و به همین دلیل مکانی مناسب جهت صرف قهوه هنگام تمام شدن جلسات می باشد. تراس رستوران به تنگه ی بسفر مشرف بوده و فضایی نورگیر دارد.

 

تعداد اتاق ها: 183

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / بدنسازی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

SUPERIOR

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

FAMILY ROOM 4 PAX

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUITE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

CONECTION 4 PAX

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved