هتل تایتانیک بیزینس گلدن هورن استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل تایتانیک بیزینس گلدن هورن استانبول (Titanic Business Golden Horn)، در منطقه ی بایرامپاشا قرار گرفته است. اتاق های لوکس این هتل 5 ستاره به اینترنت بی سیم دسترسی رایگان دارند. تایتانیک بیزینس مجهز به استخر سرپوشیده، استخر روباز فصلی، باشگاه ورزشی و یک مرکز تناسب اندام به همراه یک حمام ترکی می باشد. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل موجود است.

اتاق های بزرگ هتل تایتانیک بیزینس دکوراسیونی مدرن دارند و شامل تهویه هوا ی مطبوع و تلویزیون LCD می شوند. برخی از اتاق ها مشرف به دریا هستند. همچنین داخل اتاق ها یک بطری نیم لیتری آب و لوازم تهیه ی چای و قهوه قرار دارند که به صورت روزانه شارژ می شوند.

روز خود را با صبحانه های سرد و گرم متنوع و سلف سرویس رستوران آلِستا (Alesta Restaurant) آغاز کنید و از نوشیدن چای یا قهوه ی تازه دم در این مکان لذت ببرید. رستوران حصیر ترکیش کوزین (Hasır Turkish Cuisine) در طبقه ی 17 ام هتل تایتانیک بیزینس قرار دارد و غذا های اصیل آناتولی (Anatolian) را در چشم اندازی از افق شهر سرو می کند. کافه ی تایتانیک کافی در تمام طول روز نوشیدنی، غذا های سبک و چای عصرانه ارائه می دهد.

سقف مرکز آبگرم هتل تایتانیک بیزینس شیشه ای است و این مرکز مجهز به یک استخر سرپوشیده و یک سونا می باشد. می توانید جهت تمدد اعصاب از خدمات ماساژ ارائه شده در مرکز استفاده کنید.

مراکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul) و اکسیس (Axis Shopping Centre) که شامل تعداد زیادی فروشگاه و غذا خوری می شوند در 2 کیلومتری هتل تایتانیک بیزینس قرار گرفته اند. منطقه ی تاریخی سلطان احمد به اندازه ی یک سواری 15 دقیقه ای از هتل فاصله دارد. برای رفتن از تایتانیک بیزینس به فرودگاه آتاتورک باید مسافت 12 کیلومتر طی شود.  

هتل تایتانیک بیزینس بر یکی از تپه های شهر استانبول قرار دارد و به لطف چشم انداز گسترده اش از دریا ی مرمره و جزیره ها، شبه جزیره ی تاریخی، ایا صوفیه، مسجد آبی، شاخ طلایی و غیره، به مهمانانش این فرصت را می دهد که در یک نظر با شهر استانبول آشنا شوند. موقعیت مکانی هتل دسترسی به فرودگاه، مراکز تجاری و مراکز خرید را آسان کرده است.

 

مرکز آبگرم و تناسب اندام هتل تایتانیک بیزینس گلدن هورن استانبول

می توانید در مرکز آبگرم و تناسب اندام هتل تایتانیک بیزینس استرس را از ذهن و جسم خود دور کنید. ماساژ ها، خدمات درمانی و خدمات مراقبتی تدارک دیده شده توسط متخصصان بخش آبگرم به شما کمک می کنند خود را از نو بسازید. مربیان حرفه ای و تکنولوژی پیشرفته ی بخش تناسب اندام به شما این امکان را می دهند که تمرینات ورزشی خود را در طول سفرتان ادامه دهید. خدمات مرکز آبگرم و تناسب اندام هتل تایتانیک بیزینس عبارتند از: بدنسازی و باشگاه ورزشی کاملا مجهز، خدمات مراقبت از پوست و ماساژ تراپی، 7 اتاق ماساژ شامل 2 اتاق وی آی پی، حمام ترکی، برنامه های ورزشی گروهی و انفرادی، سونا ی بخار، سونا، استخر سرپوشیده ی حرارتی، استخر روباز، تراس حمام آفتاب، استخر کودکان، کافه ویتامین و پیرایشگاه آقایان و بانوان.

رختکن های مجزا برای آقایان و بانوان، فضا های استراحت، سونا، سونا ی بخار، جکوزی، استخر، حمام ترکی و اتاق های کیسه کشی در مرکز آبگرم هتل تایتانیک بیزینس موجود می باشند. می توانید از خدمات سنتی حمام ترکی لذت برده یا در سوئیت های وی آی پی و اتاق های لوکس ماساژ با کمک ماساژور های خاور دور و خدمات درمانی مورد نظرتان استرس روزانه ی خود را از بین ببرید. استخر سرپوشیده ی حرارتی تجربه ای متفاوت از شنا کردن را برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ این استخر زیر استخر روباز بنا شده است. خدمات مراقبت از پوست و بدن ارائه شده در مرکز آبگرم هتل تایتانیک بیزینس با محصولات معروف جهانی انجام می شوند.

تکنولوژی استفاده شده در مرکز تناسب اندام هتل بسیار پیشرفته است. بیش از 20 نوع برنامه ی ورزشی گروهی و انفرادی در این مرکز ارائه می شوند. مربیان حرفه ای مرکز، با توجه به وضعیت جسمی و سن شما برنامه های ورزشی مخصوص به خودتان را تنظیم خواهند کرد. تسهیلات مرکز تناسب اندام از این قرارند: بخش تمرینات هوازی و سالن وزنه برداری آزاد، سالن ایروبیک، سالن اسپینینگ، استودیو ی پیلاتس، سندباکس و تنیس روی میز.

 

غذا خوری در هتل تایتانیک بیزینس گلدن هورن استانبول

غذا های ترکی و بین المللی که با ظرافت تمام توسط سرآشپزان هنرمند هتل تایتانیک بیزینس با سالم ترین ترکیبات تهیه می شوند، در رستوران هایی با معماری آرت دکو انتظار شما را می کشند. یک فنجان قهوه ی ترک یا چای عصرانه بنوشید، انواع خوراک های مغذی سلف سرویس را امتحان کنید یا شبی رمانتیک را در چشم اندازی زیبا از استانبول بگذرانید.

رستوران آلستا: رستوران آلستا غذا های ترکی و بین المللی را در محیطی بزرگ با چشم انداز استخر ارائه می دهد. می توانید بنا به سلیقه ی خود صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس یا سفارشی انتخاب کنید. روز خود را با سلف سرویس صبحانه ی ارگانیک آلستا آغاز کنید. برای نهار و شام می توانید غذا های مورد علاقه تان را از سلف سرویس غذا های آناتولی و بین المللی آماده شده با استفاده از دستور پخت های محلی، به صورت وعده ی اصلی، سالاد، پیش غذا و دسر انتخاب کنید؛ یا می توانید از منو ی سفارشی غذا ی خود را سفارش دهید.

تایتانیک کافی: این کافه در طبقه ی لابی قرار دارد و میانوعده های تازه، دسر های لذیذ و انواع نوشیدنی را در محیطی صمیمانه سرو می کند. به علاقه مندان به دسر و شیرینی توصیه می شود تیرامیسو ی تازه، دوبوس تورته، پای توت فرنگی و ماکارون های رنگارنگ و خوش مزه ی تایتانیک کافی را امتحان کنند. در روز های سرد زمستان برای نوشیدن یک فنجان قهوه ی تازه و داغ به این مکان سری بزنید یا در تابستان با نوشیدنی های گوارا ی سرو شده در این کافه خنک شوید. هنگام صرف چیپس های اسپایسی تایتانیک کافی با استفاده از اینترنت بیسیم رایگان کافه ایمیل خود را چک کنید.

رستوران حصیر ترکیش کوزین: در این رستوران غذا های آناتولی را در چشم اندازی بی نظیر از استانبول میل نمایید. در یک روز پرمشغله برای نهار به حصیر ترکیش کوزین بیایید یا شام خود را در چشم انداز بی نظیر این رستوران از شاخ طلایی، شبه جزیره ی تاریخی و جزایر پرنس میل نمایید. منو ی متنوع نوشیدنی ها و دسر های رستوران را حتما امتحان کنید.

 

تعداد اتاق ها: 331

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / مرکز تناسب اندام

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved