هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت و اسپا پوکت

پوکت - کارن
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت و اسپا پوکت (THAVORN BEACH VILLAGE & SPA) در ساحل کامالا شهر پوکت واقع شده است. ساحل شنی سفید و درخشان درست در روبروی هتل می‌باشد. ساحل زیبای کامالا در غرب شهر پوکت قرار دارد و در میان 25 هکتار از باغ های سرسبز گرمسیری واقع شده است.موقعیت مکانی این هتل درست در بین ساحل پاتونگ و ساحل کامالا می‌باشد و به همین جهت دسترسی آسان به جاهای دیدنی هر دو منطقه امکان پذیر است. گشت و گذار در باغ های گرمسیری و معطری که دور تا دور هتل را احاطه کرده است و گوش سپردن به صدای حیات وحش طبیعی، یک تعطیلات منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای مهمانان خلق می کند. در این باغ ها انواع گل های ارکیده کاشته شده است. این کار پس از ده سال تحقیق و با صرف حدود 1.2 میلیون دلار صورت پذیرفته زیرا نسیم نمک زده دریا برای کشت ارکیده بسیار نامناسب است و همین موضوع کار را بسیار دشوار می‌کند. هتل تاورن بیچ ریزورت 6 کیلومتر با JUNGCEYLON (مرکز خرید جهانی) و بنگلارود SOI BANGLA (مرکز تفریحات شبانه) فاصله دارد.هتل تاورن بیچ ریزورت تا مرکز شهر حدود 19 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی پوکت حدود 31 کیلومتر فاصله دارد.

اتاق ها:

هتل تاورن بیچ ریزورت مجموعا 191 اتاق دارد.

اتاق های این هتل به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

کلبه ساحلی

اتاق TROPICAL با چشم انداز استخر

اتاق TROPICAL با دسترسی به استخر

اتاق ماه عسل با چشم انداز استخر

اتاق ماه عسل با دسترسی استخر

اتاق HILLSIDE با چشم انداز دریا

اتاق HILLSIDE 1 خوابه

اتاق HILLSIDE 2 خوابه

همگی اتاق ها دارای بالکن و امکاناتی مانند صندوق امانات، سرویس بهداشتی، اینترنت بی سیم، مینی بار، تلویزیون، تلفن و تهویه مطبوع می‌باشند.

اینترنت در اتاق ها به صورت رایگان در اختیار می‌باشد.

رستوران ها:

رستوران OLD SIAM AUTHENTIC: این رستوران غذاهای تایلندی را هم در سالن و هم در فضای باز سرو می‌کند.

رستوران MARISA: در این رستوران غذاهای تایلندی و چینی سرو می‌شوند.

رستوران BEACHFRONT DINING: در کنار امواج آرامش بخش دریای آندامان و در فضایی رمانتیک به صرف غذا بپردازید.

کافه ها:

کافه PRIVATE VILLA DINING: این کافه مخصوص افرادی است که در ویلا ها اقامت دارند و ذر آن غذاهای دریایی و کبابی سرو می‌شود.

کافه THAI SALA: در این کافه در فضای باز قرار دارد و شما می‌توانید از کیک و تنقلات تازه و اسنک لذت ببرید.

کافه استخر CROCODILE: رنج وسیعی از آبمیوه و نوشیدنی های غیرالکلی در این کافه سرو می‌شود.

امکانات:

مهمانان هتل می توانند علاوه بر شنا، از ورزش های دیگری همچون والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، غواصی، تنیس روی میز، واترپلو، ماهیگیری و ژیمناستیک لذت ببرند. در این هتل کلاس هایی نیز برای آموزش آشپزی تایلندی برگزار می شود.هتل تاورن دارای استخر کودکان، صرافی، اینترنت رایگان، آرایشگاه و خشکشویی است. ماساژدرمانی، خدمات مراقبت از صورت و بدن، سونا، یوگا و هنر رزمی تای چی (TAI CHI) از دیگر سرویس های هتل است.در مرکز اسپا هتل انواع خدمات ماساژ و خدمات زیبایی پوست و صورت ارائه می‌شود.سالن جلسات و برگزاری مراسم عروسی از امکانات ویژه ای است که مهمانان در صورت نیاز می‌توانند از آن استفاده کنند.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved