هتل بیوک کبان استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بیوک کبان استانبول (Hotel Buyuk Keban)، در عین نزدیک بودن به بازار بزرگ و همهمه ی آن، در فضایی آرام در مجاورت دانشگاه استانبول قرار گرفته است. مرکز آبگرم و سلامتی این هتل 3 ستاره شامل باشگاه ورزشی، حمام سنتی ترکی، جکوزی و تسهیلات ماساژ می شود.

اتاق های تازه مرمت شده ی هتل بیوک کبان کفپوش های چوبی دارند و شامل تهویه هوا ی مطبوع، فضا ی نشیمن و تلویزیون صفحه تخت هستند.

صبحانه ی سلف سرویس هتل بیوک کبان شامل ترکیباتی تازه از جمله تخم مرغ، پنیر، کیک، غلات و مربا است. کافه ی شبانه روزی هتل در مجاورت لابی قرار دارد و انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی، چای و قهوه سرو میکند. مهمانان بیوک کبان می توانند برای رفع نیاز های خود نهایت استفاده را از کانتر راهنما ببرند. همچنین یک سطح شیبدار مخصوص ویلچر در ورودی رستوران قرار گرفته است.

هتل بیوک کبان به راحتی به خط مترویی که آن را به میدان پر جنب و جوش تکسیم متصل می کند دسترسی دارد. ایستگاه تراموا ی لاله لی که به منطقه ی تاریخی سلطان احمد سرویس دهی می کند، در نزدیکی هتل واقع شده است. دسترسی به اینترنت بی سیم در سراسر مجموعه ی هتل رایگان است. با 9 دقیقه پیاده روی می توانید از بیوک کبان به مسجد سلیمانیه بروید. فاصله ی هتل با بازار بزرگ به اندازه ی 15 دقیقه پیاده روی و با ایا صوفیه به اندازه ی 21 دقیقه پیاده روی است. میدان اسب دوانی و آب انبار باسیلیکا در فاصله ی 20 دقیقه پیاده روی از هتل بیوک کبان قرار گرفته اند.

منطقه ی فاتح برای مسافران علاقه مند به بنا های تاریخی، موزه ها و گشت و گذار، گزینه ی مناسبی است.

 

خدمات و امکانات هتل بیوک کبان استانبول

صبحانه ی سلف سرویس رایگان، مرکز کنفرانس، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، نظافت روزانه، ایستگاه کامپیوتر، سرویس لباسشویی/خشکشویی، گهواره ی رایگان، یخچال، لوازم بهداشتی رایگان، لوازم لباسشویی، خدمات اتاق 24 ساعته، 2 اتاق جلسه، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیط، سرویس لیموزین یا گشت و گذار شهری موجود است، سلمانی، انبار بار، بار بر، پرسنل چند زبانه، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، مینی بار، دمپایی، سشوار و تلفن.

 

سرگرمی و تسهیلات در هتل بیوک کبان استانبول

مرکز آبگرم و سلامتی: خدمات مرکز آبگرم از سنت های قدیمی موجود در تمامی فرهنگ ها است و هر فرهنگی تکنیک های مخصوص به خود را دارد. برای رفع استرس سفر یا استراحت پس از یک روز طولانی گشت و گذار در شهر، به حمام ترکی هتل بیوک کبان سری بزنید. به کمک خدمات بی شمار مرکز آبگرم و سلامتی هتل، آرامشی بی نظیر را تجربه کرده و از جسم و ذهن خود مراقبت کنید. تسهیلات این مرکز عبارتند از: حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ و باشگاه ورزشی ( شامل تمامی لوازم و تمرینات پایه ).

سرویس راهنما: به کمک کانتر راهنما ی هتل بیوک کبان مانند یکی از افراد محلی از زیبایی های استانبول آگاه شوید. به کمک خدمات این کانتر احساس خواهید کرد در خانه ی خود حضور دارید. کمک های کانتر راهنما شامل این موارد می شوند: رزرو غذا خوری، آدرس یابی، رزرو تور و دریافت اطلاعات در مورد شهر، پاسخگویی به سوالات، انبار بار، تدارک دیدن حمل و نقل فرودگاهی و رفع هر نیاز دیگر.

آرایشگاه و سلمانی: چه بخواهید قبل از شرکت در یک جلسه یا رویداد خود را بیارایید، چه برای تنوع کمی به ظاهر خود رسیدگی کنید، آرایشگر هتل بیوک کبان همیشه برای کمک کردن به شما برای داشتن بهترین ظاهرتان آماده است. آقایان و بانوان می توانند در این سالن از خدمات کوتاهی مو، رنگ مو، مانیکور، پدیکور یا ماسک های جوان کننده ی صورت بهره ببرند.

کنج اینترنت: کنج اینترنت دقیقا در مجاورت کانتر پذیرش در لابی هتل بیوک کبان قرار گرفته است. 2 کامپیوتر برای رفاه شما در این مکان وجود دارند. هر یک از این کامپیوتر ها مجهز به مانیتور ال سی دی، اینترنت ADSL پر سرعت، پرینتر، سی دی و دی وی دی رایتر و وب کم می باشند. می توانید به صورت رایگان و شبانه روزی از کنج اینترنت استفاده کنید. همچنین اگر تمایل به استفاده از لپ تاپ شخصی خود را داشته باشید، دسترسی به اینترنت بیسیم در لابی و تمامی اتاق ها رایگان است.

 

غذا خوری در هتل بیوک کبان استانبول

رستوران: هتل بیوک کبان به خاطر صبحانه هایش معروف است. صبحانه ی سلف سرویس مغذی هتل شامل برش های خوراکی و ترکیبات تازه می شود. حتی سختگیر ترین افراد نیز می توانند خوراکی که دلخواهشان باشد را در این سلف سرویس پیدا کنند. قهوه ای بنوشید یا قبل از خروج از هتل و آغاز سیاحت خود در استانبول صبحانه ای مختصر میل کنید.

کافه: کافه ی بیوک کبان در مجاورت لابی قرار دارد و انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی، و چای و قهوه را سرو می کند. این کافه به صورت 24 ساعته ارائه ی خدمات می کند. می توانید برای رفع خستگی روزانه یا همنشینی با دوستان و آشنایان به این کافه سری بزنید.

 

تعداد اتاق ها: 131

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / اتاق های خانوادگی / بدنسازی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved