هتل بل ایر بانکوک

بانکوک
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بل ایر بانکوک BelAire Bangkok، در سوخومیت 5 و در فاصله 5 دقیقه‌ای از ایستگاه قطار هوایی نانا واقع شده است. از امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های مدرن، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رستوران و اینترنت بی‌سیم رایگان اشاره کرد.

فاصله هتل تا کافه های شبانه 10 دقیقه (پیاده)، تا بومرونگراد و بیمارستان سامیتیوج 10 دقیقه (با ماشین)، تا ایستگاه قطار بانکوک 5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سوورنا بوهمی 30 کیلومتر فاصله دارد.

تمامی اتاق‌های هتل مجهز به اتاق های بزرگ با تلویزیون‌های کابلی، مینی بار، چای/قهوه ساز، حمام با سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشند.

میهمانان می‌توانند زمان مفرحی را در استخر و ارائه خدمات ماساژ تجربه نمایند. مساعدت‌های توری و پذیرش 24 ساعته برای رفاه میهمانان در این هتل آماده شده است.

در رستوران‌های هتل انواع غذا‌های محلی و بین المللی برای میهمانان سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند انواع نوشیدنی‌های مخصوص را در کافه‌های هتل میل کرده و زمان مفرحی را سپری نمایند.

اتاق جلسه هتل بل ایر بانکوک

اتاق جلسات این هتل دارای تجهیزات صوتی و تصویری مدرن برای برگزاری جلسات حرفه‌ای می‌باشند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان    استخر روباز   اتاق های خانوادگی   ممنوعیت استعمال سیگار در اتاق ها  مرکز تناسب اندام    کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بانکوک

 
© 2018 , All Right Reserved