هتل بست وسترن ارسین تکسیم استانبول

استانبول - تکسیم
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بست وسترن ارسین تکسیم استانبول (Best Western Eresin Taxim Hotel)، در منطقه ی اصلی تجاری و خرید استانبول واقع شده است و به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی با میدان تکسیم فاصله دارد. بدنسازی، استخر سرپوشیده و اتاق های مدرن مجهز به اینترنت بی سیم رایگان، از جمله ی امکانات این هتل 4 ستاره هستند.

تمامی اتاق های هتل بست وسترن ارسین تکسیم شامل تلویزیون، رادیو و میز تحریر می شوند. مهمانان می توانند از میان بالش های ضد آلرژی و ارتوپدیک بالش خود را انتخاب کنند.

رستوران آمریکایی لورانژ چشم اندازی وسیع از شهر را ارائه می دهد. پس از صرف غذا در رستوران، جهت صرف کوکتل های گوارا و گوش فرا سپردن به موسیقی زنده ی پیانو به کافه ی هتل بست وسترن ارسین تکسیم بروید.

هتل بست وسترن ارسین تکسیم در فاصله ی چند دقیقه ای مراکز خرید و سرگرمی استانبول قرار گرفته است. ترمینال کشتیرانی کاباتاش در 2 کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 24 کیلومتری هتل واقع شده اند.  مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل 1.2 کیلومتر با هتل بست وسترن ارسین تکسیم فاصله دارند.

 

مرکز آبگرم هتل بست وسترن ارسین تکسیم استانبول

در مرکز آبگرم هتل بست وسترن ارسین تکسیم به تمدد اعصاب بپردازید و جسم و سلامتی خود را ارتقاء بخشید. این مرکز شامل سونا، سونا ی بخار مرمرین، جکوزی و باشگاه ورزشی مدرن و مجهز می شود. مرکز تناسب اندام هتل بست وسترن ارسین تکسیم دارا ی تجهیزات ورزشی مدرنی است که مهمانان می توانند به کمک آن ها در طول تعطیلات تمرینات ورزشی خود را ادامه دهند. همچنین مربیان حرفه ای این مرکز می توانند برای مهمانان برنامه های ورزشی آماده کنند. خدمات ماساژ ارائه شده در مرکز آبگرم، باعث آرامش بخشیدن به جسم و ذهن شما خواهند شد.

 

غذا خوری در هتل بست وسترن ارسین تکسیم استانبول

روز خود را با صبحانه ی سلف سرویس هتل بست وسترن ارسین تکسیم آغاز کنید.  بوفه ی صبحانه شامل نان و شیرینی تازه، انواع گوشت و پنیر، میوه، آبمیوه، قهوه و چای تازه می شود.

کافه: در محیطی آرامش بخش از انواع نوشیدنی ها، کوکتل ها و میانوعده های محلی و بین المللی لذت ببرید. چای و قهوه ی ترک در تمام طول روز سرو می شوند.

رستوران لورانژ ( تراس ): این رستوران که چشم اندازی گسترده از استانبول دارد، غذا های آمریکایی و نوشیدنی های ترکی سرو می کند.

رستوران لورانژ ( باغ ): این رستوران از ساعت 11:00 باز می شود و ساندویچ و سالاد و منو ی نهار و شام سبک ارائه می دهد.

 

تعداد اتاق ها: 70

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / اتاق های خانوادگی / استخر سرپوشیده / بدنسازی / رستوران / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Superior Room with Hot Tub

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved