هتل بان لایمای بیچ پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بان لایمای بیچ پوکت Baan Laimai Beach Resort، در نزدیکی ساحل پاتونگ و مراکز خرید متعدد واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به استخر، کافه، اینترنت بی سیم رایگان و 3 رستوران اشاره کرد.

اتاق های هتل بان لایمای بیچ دارای بالکن های بزرگ با چشم انداز زیبا می باشند. تمامی اتاق ها دارای طراحی سنتی تایلندی با مبلمان چوبی لوکس می باشند. تلویزیون با کانال های متنوع، کتری های برقی، مینی بار، حمام های خصوصی با دوش و سشوار می باشند.

میهمانان می توانند از استخر روباز و مساعدت های توری که در این هتل برای میهمانان فراهم شده استفاده نموده و زمان مفرحی را سپری نمایند.

کافه رستوران لایمایی (Laimai) هر روزه از ساعت 6:30صبح شروع به سرویس دهی به میهمانان می نماید، این رستوران غذا های تایلندی و بین المللی همچنین غذا های دریایی خوش طعمی را با مواد اولیه تازه برای میهمانان سرو می نماید. در کافه های این هتل نوشیدنی های مخصوص همراه با میان وعده های خوش طعم برای میهمانان سرو می شود. روم سرویس نیز در این هتل بزای میهمانان ارائه می شود.

فاصله هتل بان لایمای بیچ پوکت تا فرودگاه بین المللی پوکت 25 کیلومتر و تا مرکز خرید جانگ سیلون 10دقیقه (پیاده) می باشد. سرویس رفت و آمد با هزینه اضافی برای میهمانان وجود دارد.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان     استخر روباز     سرویس رفت و آمد فرودگاهی    ساحل     مرکز تناسب اندام    کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved