هتل بانیان تری پوکت

پوکت
banyan tree phuket
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بانیان تری پوکت Banyan Tree Phuket، در نزدیکی دریای اندامن واقع شده است. این هتل دارای چشم انداز زیبا از طبیعت گرمسیری بوده و امکاناتی از قبیل رستوران با سرو غذا های خوش طعم،استخر روباز و حیاط باغ مانند می باشد.

تمامی اتاق ها مجهز به مبلمان مدرن چوبی، چشم انداز زیبا از استخر، اینترنت بی سیم رایگان، دستگاه پخش کننده دی وی دی و تلویزیون صفحه تخت می باشند.

میهمانان می توانند از ماساژ های مرکز آبگرم، ورزش کردن در مرکز تناسب اندام و زمین تنیس لذت ببرند. در این هتل اتاق جلسه نیز برای میهمانان فراهم شده است که تجربه برگزاری جلسات حرفه ای را در این هتل خواهند داشت.

میهمانان می توانند در رستوران های هتل غذا های محلی و بین المللی همچنین نوشیدنی های مخصوصی را سفارش داده و میل نمایند.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 20  دقیقه و تا ساحل پاتونگ 30 دقیقه می باشد. پارکینگ رایگان نیز در این هتل برای میهمانان وجود دارد.

مرکز آبگرم هتل بانیان تری پوکت

در این مرکز آبگرم خدماتی از قبیل روش های درمانی متنوع، کلاس های یوگا و ماساژ های متنوع برای میهمانان ارائه می شود. اتاق های ویژه برای روش های درمانی وماساژ در این مرکز آبگرم برای میهمانان تهیه شده است. این مرکز آبگرم برنده چندی جایزه داخلی و بین المللی می باشد.

مرکز تناسب اندام هتل بانیان تری پوکت

در این مرکز تناسب اندام مجهز هتل انواع تجهیزات ورزشی وجود دارد، میهمانان قادر خواهند بود ورزش های حرفه ای را در این مرکز تناسب اندام انجام دهند.

رستوران های هتل بانیان تری پوکت

کافه بانیان BANYAN CAFE

میهمانان می توانند در این کافه ریلکس کنند و غذا های کلاسیک خوش طعم از قبیل پاستا، پیتزا، ساندویچ و ... را میل نمایند. در این کافه سرگرمی های متنوعی برای میهمانان ارائه می شود.

کافه سندز  SANDS

در ساحل واقع شده و با فضا شادی که دارد غذا های سبک و نوشیدنی های متنوع سرو می کند.

رستوران سافورن SAFFRON

در این رستوران غذا های محلی تایلندی با مواد اولیه تازه برای میهمانان سرو می شود. میهمانان می توانند در فضا شیک رستوران غذا های خوش طعمی را میل نمایند.

از دیگر رستوران ها و کافه های هتل می توان به دینر پرایوت، کافه لابی، کافه پول، وستر کورت، تری رستوران، سانیا راک دینر کروز و ... می توان اشاره کرد که غذا های بین المللی و محلی خوش طعمی را همراه با نوشیدنی های مخصوص سرو می نمایند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان    استخر روباز    پارکینگ رایگان    مرکز تناسب اندام   کافه    مرکز آبگرم هتل   کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved