هتل بانیان تری بانکوک

بانکوک
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بانیان تری بانکوک  Banyan Tree Bangkok، با اتاق ها و مبلمان لوکس و چشم انداز زیبایی از شهر یا رود خانه چاپریا (Chaophraya)  یکی از لوکس ترین هتل ها می باشد. رستوران بالای پشت بام ، کافه، مرکز ابگرم ، استخر و 7 رستوران از امکاناتی است که این هتل برای میهمانان خود آماده کرده است.

اتاق های هتل بانیان تری دارای فضا بزرگ بوده و مبلمان چوبی، پنجره های بزرگ سالن نشیمن،چای/قهوه ساز، تلویزون با کانال های متنوع، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته از امکانات این مکان می باشد.

مرکز سلامت ، اتاق بخار، سونا، و سرویس رفت و آمد فرودگاهی با هزینه اضافی نیز جز امکاناتی هستن که این هتل برای میهمانان خود فراهم کرده است.

کافه مون و ورتیگو دارای چشم اندازی حیرت انگیزبوده  و ارائه دهنده غذا های بین المللی برای میهمانان می باشند. میهمانان می توانند غذا های مخصوص چینی و غربی را در مکانی نزدیک رودخانه چاپریا (Chaophraya) که هتل این مکان را برای آن ها آماده کرده است میل نمایند.

هتل بانیون تری بانکوک در مرکز تجاری این شهر و در جاده ساتورن(Sathorn) واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 10 دقیقه (پیاده) و فروشگاه جهانی ترمینال 21 تنها 2 ایستگاه، و با بازار شبانه روباز آسیاتیک ریور فونت 5/2 کیلومتر و با سنترال ورد (CentralWorld) که محل خوبی برای خرید و غذا خوری می باشد تنها 3/8 کیلومتر فاصله دارد.

مرکز ابگرم هتل بانیان تری بانکوک

این مرکز آیگرم تمام نیاز های مشتریان را رفع کرده و پکیج های گیاهی مفیدی را ارائه می دهد. این مرکز ابگرم چشم انداز زیبایی از شهر بانکوک دارد. این مرکز با 16 اتاق درمانی (با روش های درمانی محلی تایلندی) باعث می شود میهمانان به آرامش رسیده و حال خوبی داشته باشند. مرکز آبگرم هتل بانیون تری برنده سه دوره جایزه بهترین مرکز آبگرم شده است.

مرکز تجاری هتل بانیان تری بانکوک

مرکز تجاری این هتل با تمام امکانات لازم در طبقه 11 هتل واقع شده است. میهمانان می توانند جلسات حرفه ای را در این مرکز برگزار کنند. خدمات منشیگری،  اجاره تجهیزات، دسترسی به اینترنت، رزرو اتاق تابع، دسترسی به کتابخانه و تجارت کسب و کار جز خدمات این مرکز می باشند.

مرکز تناسب اندام هتل بانیان تری بانکوک

این مرکز تناسب اندام یوگا، اروبیک، پیلاتس، بدنسازی، اتاق بخار و سونا را به میهمانان خود ارائه می دهد. میهمانان می توانند از ساعت 6 صبح تا 9 شب به این باشگاه مراجعه کنند.

اتاق جلسه  هتل بانیان تری بانکوک

میهمانان در این اتاق 12 نفره می توانند جلسه های حرفه ای تجاری را برگذار نمایند تمام امکانات لازم برای تشکیل جلسه حرفه ای در این اتاق وجود دارد.

استخر روباز هتل بانیان تری بانکوک

این استخر روباز همراه با سکو برای آفتاب گیری در طبقه 21 هتل واقع شده است. کافه ای نیز در نزدیکی این استخر وجود دارد که نوشیدنی های متنوع و خنکی را سرو می نماید.

رستوران های هتل بانیان تری بانکوک  

رستوران آسپارا APSARA RESTUARANT

از رستوران هایی در بانکوک می باشد که میهمانان نباید فرصت سر زدن به این رستوران را از دست دهند. غذا هایی که این رستوران سرو می کند جز بهترین غذا های بانکوک است که حتی  بومی ها نیز برای صرف غذا به این رستوران مراجعه می کنند. این رستوران در نزدیکی رستوران چاو پارایا قرار داشته، و غذا هایی بینظیر با سرویس دهی عالی و چشم اندازی زیبا جز ویژگی این رستوران می باشد.

رستوران بایی یوم RESTUARANT  BAI YUN

در طبقه 59 رستوران قرار داشته و غذاهایی محلی و چینی را سرو می نماید. میهمانان می توانند هم غذا های لذیذی را میل نموده و هم از منظره زیبای شهر لذت ببرند.

رستوران این سوئیت داینینگ IN-SUITE DINING

رستوران این سوئیت داینینگ، به طور 24 ساعته غذا های متفاوتی را سرو کرده و ارسال می نماید.

کافه جوس COFFEE JUICE   

این رستوران تنقلات، ساندویچ، اسنک، سالاد، آبمیوه را برای میهمانان خود سرو می کند.

رستوران لابی لانگ LOBBY LOUNGE

با دکوراسیون داخلی شیک و راحت، که چای، اسنک های شیرین و نوشیدنی هایی با کیفیت بالا را سرو می کند.

رستوران روماسی RESTUARANT  ROMSAI

منو گسترده مخصوصا برای سالاد را به میهمانان ارائه می کند. گوشت های سرد و برشته شده، غذا های دریایی بی نظیر و همچنین غذا های بین المللی خوش طعم جزغذا های محبوب این رستوران می باشد.

رستوران تایهی RESTUARANT TAIHEI

این رستوران در طبقه 53 و 54 واقع شده و به میهمانان فرصت تجربه غذا خوردن در میان ابر ها را می دهد. این رستوران غذا های محلی خوش طعم و ماهی کبابی های بی نظیری را سرو می نماید.

رستوران و کافه ورتیگو و مون COFFEE VERTIGO AND MOON

در طبقه 61 هتل واقع شده و دارای فضا باز با منظره با چشم انداز زیبایی از شهر می باشد. این رستوران غذا های دریایی، نوشیدنی و استیک های بی نظیری را با چشم انداز فوق العاده سرو می نماید.

رستوران سافارون اسکای گاردن  SAFFRON SKY GARDEN

در طبقه 52 واقع شده و انواع نوشیدنی های متنوع همراه با غذا های خیابانی تایلند را سرو می نماید.

رستوران سافارون RESTUARANT  SAFFRON

در طبقه 52 واقع شده و چشم انداز زیبایی از بانکوک را به نمایش می گذارد. این رستوران ماهی و گوشت های لذیذی را برای میهمانان سرو می کند.

رستوران ورتیگو تو VERTIGO TOO

در طبقه 60 واقع شده، که ارائه دهتده غذا های بین المللی و نوشیدنی های متنوع یا موسیقی زنده و چشم انداز حیرت انگیز از شهر و رودخانه چائو فرایا می باشد.

امکانات محبوب این هتل

اینترنت بی سیم رایگان    سرویس رفت و آمد فرودگاهی    استخر روباز    اتاق های خانوادگی   مرکز تناسب اندام    اتاق غیر سیگاری ها   کافه    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 - 00:00 تحویل اتاق: 01:00 - 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بانکوک

 
© 2018 , All Right Reserved