هتل بانتای بیچ ریزورت اند اسپا پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بانتای بیچ ریزورت اند اسپا پوکت Banthai Beach Resort & Spa، در نزدیکی ساحل پاتونگ واقع شده است. این هتل دارای آب گرم لوکس، 3 استخر روباز، اتاق هایی با بالکن خصوصی، سیستم های چند زسانه ای و اینترنت بی سیم رایگان در مکان های عمومی می باشد.

فاصله این هتل تا مرکز خرید جانگ سیلون و خیابان بانگالا  500 متر و تا فرودگاه بین المللی پوکت 25 کیلومتر می باشد.

اتاق های هتل به صورت سنتی تایلندی تزیین شده و دارای تلویزیون، جعبه سپرده امانات، مینی بار، دمپایی، حوله حمام و حوله برای ساحل، حمام خصوصی همراه با وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان می باشد.

میهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام هتل به ورزش کردن بپردازند. از دیگر امکانات هتل می توان به  اتاق سیگار، سالن برای مانیکور و پدیکور و سرویس رفت و آمد رایگان به شهر پوکت اشاره کرد.

در اطراف این هتل رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارد که میهمانان می توانند در اتاق سیگار، سیگار استعمال کنند. مرکزی برای مانیکور و پدیکور نیز در این هتل برای میهمانان فراهم شده است.

مرکز آبگرم هتل بانتای بیچ ریزورت اند اسپا

این مرکز آبگرم مجهز امکاناتی از قبیل جکوزی، اتاق بخار، سونا، مرکز تناسب اندام، 17 اتاق درمانی و روش های درمانی عجیب را ارائه می دهد. میهمانان می توانند زمان آرامش بخشی را در این مرکز آبگرم سپری نموده و ریلکس کنند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان     استخر روباز     سرویس رفت و آمد فرودگاهی   مرکز تناسب اندام   پارکینگ رایگان    کافه      

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 - 00:00 تحویل اتاق: 08:00 - 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved