هتل بالی رانی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بالی رانی  Bali Rani Hotel، 5 دقیقه تا ساحل فاصله داشته و در نزدیکی پارک آبی واتر بوم، ساحل کوتا و مرکز خرید دیسکاوری واقع شده می باشد. اتاق های این هتل با ترکیب مدرن و سنتی بالیایی پذیرای میهمانان می باشند. از امکانات تفریحی هتل می توان به اینترنت بی سیم رایگان، استخر روباز و تپه لوتوس اشاره کرد.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه و تا دنپاسار 20 دقیقه می باشد. هتل برای میهمانان سرویس رفت و آمد با هزینه اضافی را نیز ارائه می دهد.

اتاق های هتل بالی رانی دارای امکاناتی از قبیل تراس های خصوصی، سیستم تهویه هوا، تلویزیون های کابلی، مینی بار، چای/قهوه ساز و حمام با دوش می باشند.

میهمانان می توانند از ماساژ های آرامش بخش بر روی صندلی های مخصوص کنار استخر لذت ببرند. از دیگر امکانات این هتل می توان به مساعدت های توری، کرایه ماشین و فروشگاه هدیه و سوغاتی اشاره نمود. تمامی اتاق ها مجهز به جعبه سپرده امانات نیز می باشند.

رستوران برازیر (Brasserie) غذا های آسیایی، غربی و هم چنین غذا های دریایی را برای میهمانان سرو می نماید. میهمانان هم چنین قادر خواهند بود از کافه ها و نوشیدنی های متنوعی که سرو می شود لذت ببرند.

مرکز آبگرم هتل بالی رانی

این مرکز آبگرم پیشرفته در نزدیکی استخر تالاب مانند هتل واقع شده می باشد که دارای 55 اتاق است. میهمانان می توانند محیط خوب و پر آرامش را در این مرکز آبگرم تجربه نمایند.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی   اینترنت بی سیم رایگان   استخر شنا   استخر روباز    اتاق های خانوادگی    مرکز تناسب اندام    کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Superior Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved