هتل باراکودا پاتایا

پاتایا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل باراکودا پاتایا (BARAQUDA PATTAYA – MGALLERY BY SOFITEL): این هتل به طور پیاده 4 دقیقه با ساحل فاصله دارد. هتل باراکودا محل اقامت شیک و لوکس به همراه وای فای رایگان، اسپا، سالن بدنسازی، یک استخر روباز بزرگ و سرویس حمل و نقل به فرودگاه را به شما پیشنهاد می دهد.  5 گزینه برای غذا و نوشیدنی شامل خدمه کافه و سالن روباز روی بام وجود دارد.

هتل باراکودا در حدود 1/5 ساعت با ماشین تا بانکوک فاصله دارد. این هتل در کنار مرکز خرید اونیو لایف استایل (Avenue Lifestyle Mall) و به فاصله 20 دقیقه با کشتی تا کوه لارن (Koh Larn) واقع در جزیره کرال (Coral) واقع شده است.

هر اتاق شامل فضای داخلی بزرگ با لوازم خواب و مبلمان متناسب با اتاق، یک تلویزیون تخت (فلت) و مینی بار می باشد.

مسافرین می توانند از ماساژ و مراقبت های مخصوص بدن در آبگرم هتل لذت ببرند. برنامه ریزی جهت گشت محلی بنا به درخواست مسافرین می تواند توسط هتل انجام شود. بعضی از اتاق های هتل دارای وان آبگرم می باشد.

غذاهای آسیایی و غذاهای دریایی تازه در رستوران دریایی هتل سرو می شود. کافه هتل برای 3 درجه از مهمانی تجهیز شده است. سالن روباز روی بام نوشیدنی و  پیش غذای تاپاس با دیدن نمایی زیبا از پاتایا به شما پیشنهاد می دهد. این هتل یکی از تراز اول ترین مکان های پاتایا می باشد و مسافرین در مقایسه با دیگر هتل های این محله از انتخاب خود خوشحال تر می شوند. 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 - 18:00 تحویل اتاق: 00:00 - 12:00
map
نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Baraquda Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پاتایا

 
© 2018 , All Right Reserved