هتل اینتر کنتینانتال بالی

بالی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل اینتر کنتینانتال بالی  INTERCONTINENTAL Bali Resort، در جیمباران بی واقع شده است. این هتل فقط 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی نگورا فاصله دارد. هتل اینتر کنتینانتال دارای 6 استخر شنا، اینترنت بی سیم رایگان و مرکز تناسب اندام 24 ساعته است.

اتاق های این هتل با طراحی سنتی بالی دارای تراس های خصوصی، حمام سنگ مرمر بزرگ با وان حمام و لوازم آرایش بهداشتی، تلویزیون LCD، جعبه سپرده امانات و چای/قهوه ساز می باشد.

میهمانان می توانند در این هتل به بازی تنیس پرداخته به کلاس یوگا بروند و از کلاس های هفتگی آشپزی استفاده کرده و تجربه کسب کنند. مرکز آبگرم این هتل امکاناتی از قبیل سونا، ماساژ و سالن زیبایی را برای میهمانان فراهم می کند. هتل اینتر کنتینانتال دارای کتابخانه ای بزرگ، تعداد زیادی فیلم های دی وی دی و موزیک های متنوع می باشد.

رستوران باغ مانند این هتل صبحانه های متنوع و پیتزا های خوش طعمی را در فضا باز و همراه با سرگرمی های متنوع برای میهمانان سرو می کند. کافه غذا های دریایی جیمباران نیز در فاصله 5 دقیقه ای این هتل قرار دارد.

هتل اینتر کنتینانتال دسترسی آسانی به معبد اولوواتو ((Uluwatu Temple و زمین گلف نیو کوتا new) Kuta Golf Course) را دارد.

رستوران های هتل اینتر کنتینانتال

رستوران بلا کوکینا BELLA CUCINA

غذا های ایتالیایی خوش طعمی را سرو می کند. این رستوران همچنین برای میهمانان نوشیدنی خاصی را ارائه می دهد. میهمانان می توانند تجربه خوبی در این رستوران داشته باشند.

رستوران ژاپنی کو KO JAPANESE RESTAURANT

این رستوران ژاپنی شامل سه بخش مجزا بوده با فضایی مدرن می باشد، میهمانان می توانند غذا های محلی خوش طعم ژاپنی را در این رستوران میل کنند. اتاق تاتامی برای صرف غذا به صورت خصوصی نیز در این رستوران وجود دارد. سرآشپز ماهر این رستوران غذا هایی از قبیل سوشی، ساشامی، تمپوره و یاکیتوری را برای میهمانان آماده می کند.

رستوران سان ست بیچ کافه اند گریل SUNSET BEACH CAFÉ & GRILL

یکی از بهترین مکان ها برای تماشای غروب ساحلی زیبا این شهر می باشد. این رستوران غذا هایی از قبیل سالاد، ساندویچ و غذا های دریایی را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند هم از محیط و فضا سان ست و هم از غذا های خوش طعم این رستوران لذت ببرند.

رستوران جیمباران گاردن JIMBARAN GARDENS

در نزدیکی ساحل واقع شده و با چشم اندازی حیرت انگیز پذیرای میهمانان می باشد. میهمانان می توانند در این رستوران غذا های دریایی تازه، پیتزا، غذا های محلی بالیایی و نوشیدنی های متنوع را میل کنند.

امکانات محبوب هتل

ساحل    سرویس رفت و آمد فرودگاهی   استخر شنا   اینترنت بی سیم رایگان    استخر روباز مرکز تناب اندام

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

Duplex Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Resort Classic Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Singaraja Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Club InterContinental Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Club Duplex Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved