هتل ایستین یاما پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ایستین یاما پوکت The Yama Hotel Phuket، در نزدیکی دریا واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رستوران، کافه، اینترنت بی سیم رایگان و سرویس رفت و امد رایگان به ساحل 3 بار در روز اشاره کرد.

فاصله این هتل تا پارک مینی گلف و خاک چنگ کاتا سافاری (Khok Chang Kata Safari Elephant Safari) 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پوکت 45 دقیقه می باشد.

تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون با کانال های کابلی، مینی بار، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی با وان، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، دمپایی و اتاق های متعدد با چشم انداز های زیبا می باشد.

اتاق جلسه هتل ایستین یاما

این اتاق جلسه گنجایش بیشتر از 80 نفر را داشته و با امکانات مجهزی از پیشرفته ترین تجهبزات صوتی و تصویری می باشد که مکانی ایده آل را برای برگزاری جلسات میهمانان فراهم می کند. تیم حرفه ای که در این اتاق جلسه مشغول به کار هستند تمام رویداد های جلسه را نیز می توانند نظارت کرده و به هرچه بهتر برگزار شدن جلسه کمک شایانی نمایند.

رستوران های هتل ایستین یاما

رستوران سنزیز Senzees

میهمانان می توانند در این رستوران صبحانه، نهار و شام میل کنند. این رستوران غذا های محلی را با مواد اولیه تازه و محلی برای میهمانان آماده می کند. سنزیز با طراحی و دکوراسیون مدرن پذیرای میهمانان می باشد.

کافه سیپ پول Sip Pool

این کافه در نزدیکی استخر واقع شده و با موسیقی و سرو نوشیدنی های مخصوص پذیرای میهمانان می باشد.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان      سرویس رفت و آمد فرودگاهی    مرکز تناسب اندام     پارکینگ رایگان    اتاق های خانوادگی   کافه    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 11:00 - 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved