هتل اورینت مینتور استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل اورینت مینتور استانبول (Orient Mintur Hotel)، اقامتی راحت با قیمت هایی استثنائی را برای مهمانانش تدارک دیده است و در نزدیکی تاریخی ترین منطقه ی استانبول قرار دارد. دسترسی به اینترنت بی سیم در این هتل 3 ستاره رایگان بوده و هزینه ی صبحانه ی سلف سرویس هتل در نرخ اتاق حساب شده است.

می توانید با پای پیاده از هتل اورینت مینتور به بازار بزرگ معروف استانبول بروید. هتل با ترکیب مهمان نوازی سنتی ترکی با دکوراسیونی به سبک عثمانی، اقامتی دلپذیر را برای شما رقم خواهد زد.

در یکی از اتاق های استاندارد و راحت اورینت مینتور بمانید یا یکی از سوئیت های بزرگ هتل را برای اقامت انتخاب کنید و از دکوراسیون شیک و سالن نشیمن زیبا ی آن لذت ببرید. تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند.

رستوران لوکس هتل اورینت مینتور غذا های سنتی ترکی و بین المللی سرو می کند. در سونا ی بزرگ هتل استراحت کرده یا در جکوزی آرامش بخش اورینت مینتور وقت گذرانی کنید.

مهمانانی که برای مقاصد کاری به استانبول آمده اند می توانند از انواع خدمات ارائه شده در هتل اورینت مینتور مانند دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم و اتاق های مجهز جلسه استفاده کنند.

پرسنل خونگرم کانتر پذیرش 24 ساعته ی هتل اورینت مینتور آماده ی سرویس دهی و کمک به شما هستند. برای رزرو تور یا انجام هماهنگی های مسافرتی خود از کمک این کانتر بهره ببرید.

مهمانانی که با اتومبیل سفر می کنند می توانند با انجام رزرو از پارکینگ خصوصی هتل به صورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل هماهنگی های لازم جهت کرایه ی اتومبیل را برای شما ترتیب خواهد داد.

منطقه ی فاتح برای مسافرانی که به بنا های تاریخی، موزه ها و گشت و گذار علاقه دارند، انتخاب مناسبی است.

 

خدمات و تسهیلات هتل اورینت مینتور استانبول

صبحانه ی سلف سرویس رایگان، حمل و نقل رایگان به ایستگاه قطار، اتاق های ماساژ/خدمات مراقبتی، تراس، مرکز تجاری، باغ، گاوصندوق در کانتر پذیرش، انبار بار، سرویس خشکشویی/ لباسشویی، تبدیل ارز، فکس/فتوکپی، سرویس حمل و نقل ( شامل اضافه بها )، تختخواب اضافه/تاشو، وان و دوش مجزا، سشوار، خدمات اتاق 24 ساعته، فضا ی اختصاص داده شده به برگزاری کنفرانس، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیط، پرسنل چند زبانه، مینی بار، میز و تلفن.

 

غذا خوری در هتل اورینت مینتور استانبول

رستوران: صبحانه ی سنتی ترکی هتل اورینت مینتور مهمانان را برای آغاز روزی پر مشغله از گشت و گذار در استانبول و بازدید از بنا های تاریخی آن پر انرژی می کند. در رستوران لابی از صرف غذا های بین المللی و ترکی و نوشیدنی های دلخواه خود لذت ببرید. پرسنل رستوران تمام تلاش خود را خواهند کرد که برای شما تجربه ای به یاد ماندنی را به ارمغان بیاورند.

لابی: مهمانان می توانند هنگام صرف نوشیدنی گوارا در محیط دلپذیر لابی هتل اورینت مینتور، از خواندن روزنامه لذت ببرند.

کافه: کافه ی هتل اورینت مینتور یکی از شیک ترین مکان های استانبول برای گرد هم آمدن است و انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو می کند. کافه اورینت محیطی شیک دارد و در فصل های مختلف نوشیدنی های ابداعی خلاقانه ای را سرو می کند.

 

تعداد اتاق ها: 43

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ رایگان / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / رستوران / خدمات اتاق

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved