هتل امواج روتانا جمیرا بیچ دبی

دبی - جمیرا بیچ
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل امواج روتانا دبی (Amwaj Rotana Hotle Dubai) تا ساحل با پای پیاده تنها یک دقیقه فاصله دارد و در منطقه تفریحی دبی که به “the walk” معروف است، واقع شده است. در جمیرا بیچ رزیدنت (JBR) شما بیشترین حد راحتی را تجربه خواهید کرد. در هتل امواج روتانا اینترنت رایگان تنها در اماکن عمومی موجود است.

ارائه مجموعه ای از 301 اتاق و سوییت مبله ی بی نظیر شامل باشگاه معتبر روتانا که ارائه دهنده خدمات قراردادی منحصر به فرد برای مهمانان می باشد، هتل امواج روتانا ارائه دهنده بزرگترین اتاق ها در کل JBR است که هر کدام دارای بالکن اختصاصی با چشم اندازی از خلیج فارس و پالم جمیرا می باشند. هر کدام از اتاق ها و سوییت ها همچنین شامل اینترنت پر سرعت بی سیم و انواع گوناگونی از امکانات و تجهیزات از جمله حوله حمام، تلوزیون LCD و گاوصندوقی که داخل اتاق تعبیه شده است، می باشند.

با چهار مفهوم ناهار خوری عالی ارائه دهنده ی غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، آمریکایی، انگلیسی و بین المللی و همچنین سرگرمی های زنده، ساعات شادی و تم های شبانه و غیره، مهمانان امواج روتانا می توانند اوقاتی پر از خوشحالی و غذا های هیجان انگیز را تجربه کنند.

فعالیت های تفریحی در زمین های هتل شامل تناسب اندام و باشگاه سلامتی بادی لاین ، استخرهای شنا با دمای کنترل شده برای بزرگسالان و بچه ها ، سالن تربیت بدنی به طور کاملا مجهز، اتاق بخار، سونا و جکوزی و آبگرم، می باشد.

مهمانان مقیم هتل همچنین از امکاناتی که در نزدیکشان وجود دارد از جمله بیچ مال مجهز به پارک آبی کودکان، دسترسی مستقیم به ساحل جمیرا، خرده فروشی و گزینه های سرگرمی شامل تراموای دبی در ایستگاه دوم جمیرا بیچ رزیدنت که تنها یک پیاده روی 3 دقیقه ای تا هتل دارد، کمال استفاده را می برند. مهمانان همچنین می توانند از پیاده روی خوش منظره در تفرجگاه دبی مارینا لذت ببرند. تنها 5 دقیقه پیاده روی تا سرویس حمل و نقل به مراکز خرید برجسته در دبی فاصله است.

جمیرا بیچ رزیدنس برای مسافرانی که به سواحل، غذا و آرامش علاقه دارند، یک انتخاب عالی می باشد.

امکانات هتل امواج روتانا دبی

استخر با دمای کنترل شده، ورزشگاه کاملا مجهز، اتاق بخار، سونا و جکوزی، ماساژ، رستوران های برنده جایزه، فروشگاه هدیه، سرویش خشک شویی، کارکنان چند زبانه، دکتر آن کال، صرافی، اتاق های غیر سیگاری، ارائه خدمات کرایه تاکسی و اتومبیل، سالن زیبایی و مو (بانوان و آقایان)، اتصال به اینترنت بی سیم با سرعت بالا، پارکبان و پارکینگ اختصاصی، اتوبوس رایگان به مراکز خرید برجسته در دبی،

امکانات اتاق ها و سوییت ها: اینترنت پر سرعت بی سیم، تلویزیون های چند شبکه ای، خدمات نظافت روزانه، تهویه مطبوع، سیستم نظارت الکترونیکی به منظور ارتقاء تمام سطوح راحتی از جمله دما و وضعیت سیستم امنیتی، مینی بار و امکانات چای و قهوه ، گاوصندوق، میز کار و پست صوتی.

تعداد اتاقهای هتل:301

رستوران های هتل امواج روتانا دبی

رستوران جی بی گاستروپاب (JB’S GASTROPUB): ارائه دهنده ی یک منوی گلچین شده از غذاهای مورد علاقه بریتانیا و آمریکا می باشد، این رستوران یک مکان زنده و پر تکاپو می باشد.

کافه و رستوران ایتالیایی روسو (ROSSO): کافه و رستوران روسو غذاهای سنتی و دلچسب ایتالیایی، و نوشیدنی های سنتی را در فضایی شیک و زیبا ارائه می کند. تیم سرآشپزان، پاستا و ریسوتوی خانگی تازه، نوشیدنی های سراسر جهان و یا ترکیبی از کوکتل های مورد علاقه تان را پیشنهاد می کنند.

رستوران بنیهانا_غذای دریایی و سوشی (BENIHANA - SEAFOOD AND SUSHI): این رستوران با شهرت جهانی ارائه دهنده ی غذاهای دریایی تازه، مرغ ترد، استیک های آبدار و سبزیجات تازه گریل شده می باشد که همچنین می توانید تئاتر لذت ببرید.

رستوران هورایزن (HORIZON): این رستوران در تمام روز ارائه دهنده ی بوفه ی صبحانه، ناهار و شام می باشد، به سبک معاصر با تاکید بر دریا که نماد نام هتل "امواج" که به معنی موج ها به زبان عربی می باشد، دکوراسیون شده است. هورایزن همچنین مجهز به یک تراس خارجی می باشد.

کافه آتریوم (ATRIUM): ارائه دهنده ی انواع آبمیوه، کوکتل، کیک و شیرینی های تازه و خوشمزه می باشد. گلچینی از قهوه و چای نیز موجود است.

کافه ساندک (SUNDECK): محیطی رسمی مجاور استخر با ارائه انواع نوشیدنی های خنک، سالاد، میان وعده های سبک، بار میوه ، شیک، کوکتل و... می باشد.

غذاخوری 24 ساعته در اتاق: ارائه دهنده ی انواع غذاها در سراسر ساعات روز می باشد. مهمانان می توانند از انواع غذاهای بین المللی و محلی و غذاهای برجسته رستوران های هتل، در اتاق خود لذت ببرند.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Sea View Room With Balcony

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved