هتل الیت ورلد استانبول

استانبول - تکسیم بیگلو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل الیت ورلد استانبول (Elite World Istanbul Hotel)، حدود 50 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در منطقه ی بی اغلو واقع شده و اتاق های آن مجهز به جکوزی و اینترنت بی سیم رایگان می باشند. سرویس کامل مرکز آبگرم و گزینه های متعدد غذا خوری شامل 2 رستوران و 2 کافه، از دیگر تسهیلات ارائه شده توسط هتل الیت ورلد هستند.

اتاق های هتل الیت ورلد سبکی نئو کلاسیک و لوکس دارند. سرویس بهداشتی مرمرین، کفپوش شیک، تلویزیون دارا ی صفحه نمایش تخت و تلویزیون تعاملی از استاندارد های هر اتاق می باشند.

در رستوران الیت (Elite Restaurant) از صرف غذا های کلاسیک ترکی و بین المللی لذت ببرید. در لابی لاونج، کافه ی لابی یا براسری ( منو ی سبک ) استراحت کنید. کافه ی کافی کامپنی شبیه به کافه های کلاسیک ایتالیایی طراحی شده و منو ی قهوه ی کاملی دارد. اگر سلامتی برای شما اهمیت زیادی دارد پیشنهاد می شود غذا های سبک، آبمیوه های تازه و نوشیدنی های انرژی زا ی کافه ی ویتامین را امتحان کنید.

تسهیلات تفریحی هتل الیت ورلد استانبول شامل یک استخر سرپوشیده، استخر کودکان، یک بدنسازی و یک حمام ترکی مرمرین می شود. 

می توانید با یک پیاده روی کوتاه از هتل الیت ورلد به خیابان استقلال برسید. فرودگاه آتاتورک 23.6 کیلومتر با هتل فاصله دارد. ایستگاه مترو ی تکسیم که در 400 متری هتل واقع شده است، به دیگر اماکن مهم شهر دسترسی آسان دارد. مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل در فاصله ی 1.3 کیلومتری الیت ورلد قرار گرفته اند.

هتل الیت ورلد آسایش، ظرافت و خدمات متمایز را با سنت مهمان نوازی ترکی در هم آمیخته است. این هتل لوکس با تکنولوژی های جدید و ویژگی های بی همتایش، برای مهمانانی که با هدف تجارت، تفریح یا فعالیت های فرهنگی به استانبول آمده اند، خدماتی بی نقص تدارک دیده است. الیت ورلد در قلب محبوب ترین و پر ازدحام ترین منطقه ی استانبول، تکسیم قرار دارد.  بسیاری از فرهنگ ها و تمدن ها در طول قرن ها در این مکان به هم پیوند خورده اند؛ این کلان شهر مدرن که مرکز هنر، فرهنگ، تاریخ، تجارت و تفرج بوده و می باشد، زیبایی کلاسیک خود را حفظ کرده است. می توان با پا ی پیاده از هتل الیت ورلد به سینماها، تئاتر ها، مراکز خرید، ایستگاه های اتوبوس، ایستگاه مترو، میدان تکسیم، خیابان استقلال و مرکز همایش ها و نمایشگاه های استانبول رفت. فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در 50 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

 

خدمات و تسهیلات هتل الیت ورلد استانبول

هتل 5 ستاره ی الیت ورلد علاوه بر اقامتی دلپذیر، برای تامین رفاه هر چه بیشتر مهمانانش خدماتی 5 ستاره ارائه می کند. اجاره ی ماشین، حمل و نقل فرودگاهی، پرستاری از کودک، خدمات مخصوص مهمانان دارا ی معلولیت، لاین فوریت های پزشکی درون اتاق ها و خدمات لباسشویی و خشکشویی بخشی از این تسهیلات هستند. می توانید با استفاده از گزینه هایی مانند سلمانی، داروخانه، فروشگاه ها، مرکز تجاری، بدنسازی و کافه ی ویتامین از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرید.

مرکز تجاری هتل به گونه ای طراحی شده است که شرایطی مناسب برای برگزاری جلسات شما فراهم کند. این مرکز مجهز به اینترنت پرسرعت، فکس، زیراکس، کامپیوتر شخصی، پرینتر، اسکنر، تجهیزات سمعی بصری، موبایل و خدمات منشیگری می باشد.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط هتل الیت ورلد می توان از این موارد نام برد: خدمات اتاق 24 ساعته، دوربین مدار بسته، پارک ماشین توسط پیشخدمت، خروج اکسپرس، تلفن، سالن مراسم و جلسات، سالن زیبایی، عکاسی، مرکز سلامتی، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، حمام ترکی، سونا ی بخار، ماساژ و سونا.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل الیت ورلد استانبول

می توانید در مرکز آبگرم و سلامتی فیت لایف احساس جوانی دوباره کرده و تناسب اندام خود را حفظ کنید. در صورت تمایل مجموعه ی گسترده ای از ماساژ های سفارشی در دسترس شما قرار خواهند گرفت، از استخر سرپوشیده و ماساژ های سنتی حمام ترکی که با آداب و رسوم عثمانی انجام می شوند لذت ببرید. سونا، سونا ی بخار، بدنسازی، کافه ی ویتامین و بسیاری گزینه های دیگر برای ارتقاء سلامتی شما تدارک دیده شده اند.

استخر سرپوشیده ی هتل الیت ورلد به وسیله ی موزائیک های ایتالیایی ای که با پوشش های طلایی تزئین شده اند، آراسته شده است. کف استخر سیستم گرمایشی داشته و در تمامی فصول سال قابل استفاده است.

پس از ورزش در باشگاه ورزشی این مرکز می توانید در محیطی گرم داخل حمام ترکی به تمدد اعصاب پرداخته یا ماساژ سنتی ترکی دریافت کنید. این حمام 7 حوضچه ی شست و شو داشته و سکو های ماساژ آن گرم هستند. بخش مردانه و زنانه مجزا می باشد. ماساژ های با آب پر فشار نیز در این مرکز ارائه می شوند. می توانید در اتاق های ماساژ "کالمینگ" و "ریلکسینگ" از خدمات حرفه ای ماساژ بهره ببرید. بدنسازی هتل مجهز به جدیدترین و باکیفیت ترین لوازم و دستگاه ها می باشد. سونا ی بخار با موزائیک های حرارتی آنتی باکتریال تزئین شده است. سونا ی این مرکز دارا ی نور های درمانی مخصوص می باشد.

 

رستوران ها و کافه های هتل الیت ورلد استانبول

هتل ایلت ورلد مجموعه ی متنوعی از غذا های سنتی ترکی و بین المللی را برای مهمانان گرامی اش تدارک دیده است. طعم دلپذیر صبحانه، نهار و شام را در رستوران الیت، رستوران براسری، کافه ی کافی کامپنی، لابی لاونج و کافه ی ویتامین تجربه کنید. غذا های کلاسیک ترکی و بین المللی را بچشید یا با طعم غذا های جدید آشنا شوید.

روز خود را در محیطی گرم با همراهی موسیقی زنده در لابی لاونج یا کافه ی لابی بگذرانید یا از منو ی غذا های سبک براسری بهره ببرید. در کافی کامپنی کیک هایی بی نظیر را امتحان کرده یا از منو ی قهوه ی آن نوشیدنی دلچسبی انتخاب کنید. اگر رژیم غذایی سالمی دارید حتما به کافه ی ویتامین سری بزنید.

رستوران الیت: از صبحانه ی سلف سرویس ترکی و بین المللی، نهار و شام خود در محیطی آرام و شیک لذت ببرید.

لابی لاونج: لابی لاونج برای استراحت روزانه و صرف شیرینی های تازه طبخ شده، میانوعده های خوش طعم و آبمیوه های تازه مکان مناسبی است.

کافه ی لابی: در این کافه کوکتل های عجیب و جدید و نوشیدنی های کلاسیک سرو می شوند.

رستوران براسری: غذا های ترکی و بین المللی با خدماتی با کیفیت در این رستوران سرو می شوند.

کافه ی کافی کامپنی: در محیط شیک یک کافه ی کلاسیک ایتالیایی، کیک ها و شیرینی های تازه به همراه قهوه ای سفارشی شما را سر حال خواهند آورد.

کافه ی ویتامین: این کافه که در مرکز سلامتی قرار دارد نوشیدنی ها و کوکتل های سالم و گوارا را از آبمیوه های تازه تهیه کرده و منوی پیش غذا های سبک به مهمانان عزیز ارائه می دهد.

 

تعداد اتاق ها: 245

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

CLASSIK ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUPPERIOR ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved