هتل الامیر ریزورت آنتالیا

آنتالیا
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

الامیر ریزورت، یکی از پرطرفدارترین هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل 4 ستاره الامیر ریزورت در منطقه کمر آنتالیا و در 100 متری دریا قرار گرفته و در میان مسافران این شهر زیبا و دیدنی طرفداران بسیار زیادی دارد.

این هتل در یک ساختمان 4 طبقه احداث شده و در میان مسافرانی ایرانی آنتالیا هم بسیار محبوب و پرطرفدار است. اگر قصد سفر به این شهر و اقامت در الامیر ریزورت را دارید، با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات متعدد این هتل لوکس و 4 ستاره بیشتر آشنا شوید.

اتاق های الامیر ریزورت

103 واحد اقامتی شامل 97 اتاق استاندارد، 5 خانه ییلاقی در ساحل و یک اتاق میهمانان معلول الامیر ریزورت به امکانات بسیار خوبی مجهز شده اند که از جمله آنها می توان به بالکن، حمام اختصاصی، تلویزیون، صندوق امانات (با هزینه)، سشوار، آینه آرایش، تهویه مطبوع، تلفن و ... اشاره کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

الامیر ریزورت امکانات تفریحی و رفاهی متعددی را در خود جای داده است که از جمله آنها می توان به استخر، استخر کودکان، لابی بار، استخر بار، رستوران، حمام ترکی، سونا، خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، آسانسور، تنیس روی میز، سالن بیلیارد، کافی نت، ساحل اختصاصی، چترهای آفتابی و ... اشاره کرد.  

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

الامیر ریزورت در منطقه زیبا و توریستی کمر قرار گرفته و تا مرکز شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر فاصله دارد. یکی از نزدیکترین جاذبه های گردشگری شهر به این هتل لوکس و 4 ستاره، شهر باستانی فاسلیس است که نباید بازدید از آن را در سفر به آنتالیای زیبا و دوست داشتنی از دست داد.

رستوران و کافی شاپ

در رستوران های المیر ریزورت هم می توان لحظاتی فوق العاده و خاطره انگیز را سپری کرد. در رستوران اصلی این هتل سه وعده اصلی غذایی به صورت بوفه باز سرو می شود و رستوران های آلاکارت الامیر نیز میزبانی فوق العاده برای گردشگران محسوب می شوند.

فاصله الامیر ریزورت تا برخی جاذبه های آنتالیا

مارینا کمر ... 3 کیلومتر

ایستگاه اتوبوس کمر ...  3 کیلومتر

موزه آنتالیا ... 39 کیلومتر

شهر باستانی فاسلیس ... 15 کیلومتر

فرودگاه آنتالیا ... 38 کیلومتر

برخی امکانات هتل به اختصار

*استخر       *بیلیارد    *ساحل اختصاصی    *مرکز تناسب اندام

*رستوران    *حمام ترکی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved