هتل اس اس پاتایا

پاتایا
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل اس اس پاتایا  SS Pattaya Hotel، یک دقیقه تا ساحل فاصله دارد. این هتل دارای چشم اندازی زیبا   از شهر پاتایا و ساحل می باشد. فاصله هتل اس اس تا بالی هایی پیر (Bali Hai Pier) و ساحل فستیوال پاتایا (پیاده) کم تر از 10 دقیقه (پیاده) می باشد. این هتل استخر روباز و اینترنت بی سیم رایگان در تمام نواحی هتل را برای میهمانان فراهم کرده است.

اتاق های هتل اس اس دارای فضایی بزرگ و با طراحی سنتی تایلندی می باشند. تمامی اتاق ها دارای چشم اندازی از شهر و یا دریا بوده و امکاناتی از قبیل تلویزیون و سیستم تهویه هوا را ارائه می کنند.

رستوران های هتل اس اس غذا های بین المللی و تایلندی را سرو می کنند، کافه های این هتل به طور شبانه روزی نوشیدنی سرو می نمایند. همچنین میهمانان می توانند از نوشیدنی و غذاهایی که  در کافه های نزدیک استخر وجود دارد نیز استفاده نمایند.

منطقه خوب و مرکزی هتل باعث شده است که این هتل به تمام مراکز تفریحی و مراکز خرید شهر نزدیک باشد. رویال گاردن پلازا  (Royal Garden Plaza) و مرکز خرید آت لت (Outlet Mall Pattaya) 10 دقیقه (با ماشین) با این هتل فاصله دارند. کافه، فروشگاه ها و رستوران ها همه در چند قدمی این هتل واقع شده اند.

امکانات محبوب این هتل

اینترنت بی سیم رایگان     پارکینگ رایگان      روم سرویس      کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پاتایا

 
© 2018 , All Right Reserved